Testpoint.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door 1eKruimeltje, 19 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Weet iemand hoe de testen van Testpoint zijn? Heb ze bij de Etos gekocht. Er zitten 2 testen in een doosje voor 4.95.

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Voor zover ik hier heb gelezen moeten ze gewoon goed zijn, maar persoonlijke ervaring heb ik er niet mee.

3. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Zijn goed, te vergelijken met de kruidvat testen :)

4. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oke bedankt, dacht al zoiets gelezen te hebben dat ze vergelijkbaar met kv 2 voor 5 zijn. Deze is iig negatief. Geen idee wat mijn lichaam met me uithaalt.............we wachten maar rustig af.

5. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Dacht dat ze ook wel goed waren....
    Testte hiermee voor NOD licht positief. Bloedverlies gehad, minder dan ongi. Nog weer getest en weer licht positief. Beschouw hem zelf maar als negatief. Streepje had inmiddels echt wel duidelijk moeten zijn als ik zwanger zou zijn. Dus tja, mijn ervaring met deze test is nog niet zo goed.

6. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Ik teste 2 dagen voor mijn nod positief toen ik zwanger was van me zoontje al is dit natuurlijk wel weer ff geleden.
    Nu pas getest ivm 2 dagen overtijd zijn en was omowit, zelfde dag werd ik ongi.
    Ga er dus vanuit dat ze wel prima zijn.

7. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    Hele goede ervaring met testpoint. Nooit vals positief. En ik had al positieve test met 4 dagen voor de nod dus ze zijn erg gevoellig!

Deel Deze Pagina