Weet iemand hoe de testen van Testpoint zijn? Heb ze bij de Etos gekocht. Er zitten 2 testen in een doosje voor 4.95.
Voor zover ik hier heb gelezen moeten ze gewoon goed zijn, maar persoonlijke ervaring heb ik er niet mee.
Oke bedankt, dacht al zoiets gelezen te hebben dat ze vergelijkbaar met kv 2 voor 5 zijn. Deze is iig negatief. Geen idee wat mijn lichaam met me uithaalt.............we wachten maar rustig af.
Dacht dat ze ook wel goed waren.... Testte hiermee voor NOD licht positief. Bloedverlies gehad, minder dan ongi. Nog weer getest en weer licht positief. Beschouw hem zelf maar als negatief. Streepje had inmiddels echt wel duidelijk moeten zijn als ik zwanger zou zijn. Dus tja, mijn ervaring met deze test is nog niet zo goed.
Ik teste 2 dagen voor mijn nod positief toen ik zwanger was van me zoontje al is dit natuurlijk wel weer ff geleden. Nu pas getest ivm 2 dagen overtijd zijn en was omowit, zelfde dag werd ik ongi. Ga er dus vanuit dat ze wel prima zijn.
Hele goede ervaring met testpoint. Nooit vals positief. En ik had al positieve test met 4 dagen voor de nod dus ze zijn erg gevoellig!