Zoals sommige al hadden gelezen ben niet van de vroege testters en toch 5 dgn voor nod getest hihi Maar goed voel geen ongi aan komen normaal wel maar dat buiten zijde Wat ik vrij snel had na bevruchting waren me (.)(.) die heel gevoelig werden en soms in brand stonden met name als ik wat had gedaan En Witte afscheiding en soms zelfs zo erg dat ik inleg kruisje nodig heb En links bij me lies steken wat naar me heup straalt verders geen opvallende klachtten me ei 6e gehad en positieve smiley test smorgens de 5e me nod zou dan 20e zijn maar omdat me cyclus al een zooitje is en vorige maand had ik 6 febr ook me ei (niet geklust) en kwam me menstruatie 3 dgn eerder ik neig om te testten maar ook weer niet wat zouden jullie doen?
Ach ja, probeer het gewoon! Ik heb het ook gedaan 3 keer getest en negatief, maar ik ben wel 4 dagen overtijd... Spannend Fingers crossed!
Heb dus 5 dgn voor nod getest ( was iets te vroeg van goede daar tegenover ook valse test van kruidvat gaf strepen/vegen aan door het scherm) zal ze zowieso straks halen heb ik ze in huis.....of ik ga testten weet ik nog niet
hihihi jij bent 4 dgn overtijd zie ik spannend!!!!!!! ik ga van 14 dgn uit na me ei dus me nod zou 20e zijn
Vanmiddag meteen testen dan! Nee ik heb sinds gister bruinverlies dus denk dat deze ronde voorbij is!
las het al!! balen hoopte dat het streepje die je zag een begin was van een knaller ga vanmiddag idd testje wagen welliswaar nog 2 dgn voor nod
Zit hier met hetzelfde. Moet morgen ongesteld worden, test afgelopen vrijdag was negatief. Had donderdag een beetje bloed, voor de rest nog niks. Voel me klote soms, moe en misselijk en hartkloppingen. Durf eigenlijk niet weer een teleurstelling aan, maar ja vanmiddag gaan mijn vriend en ik toch testen... Ik hoop niet te vroeg.. Volgens mij had ik donderdag mijn innesteling..
net getest en negatief ik zit nog 2 dgn voor nod Wel veeeel witte afscheiding dat herken ik van vorige zwangerschap daar testte ik na nod dus afwachtten @mum82 duim voor je
Heb je een gevoelige test gebruikt? Ben beetje gek aan het worden, heb nu pijn in mijn rug, lijkt soms alsof mijn menstruatie eraan komt.!