Hallo!! Ik ben nu 3 dagen overtijd, normaal ben ik altijd op tijd maar ik heb nu ook wel meer stress want binnen 4 maand trouw ik maar voor de zekerheid toch een teat gedaan deze middag, na 5min geen resultaat, best wel teleurgesteld want we proberen voor een kindje. Na 5min niet meer op de test gelet maar na 1 uur zie ik nu toch een vaag lichtroze streepje. Zou het dan toch kunnen dat ik zwanger ben, of zou het hier gaan om een indroogstreepje? Heb wel gelezen dat deze vaak grijs zijn.. help
De foto is ruim na de afleestijd genomen en dan moet je de test als negatief beschouwen. Ik zou er morgenochtend eentje doen
Dan zou het binnen 5 min er al moeten staan. Zou nog niks aannemen en zoals pindatjuh zei morgen ochtend nog eens testen. Is deze test trouwens van de jumbo? Succes, laat je t ons weten?
Morgen. Of eens testen . Durf het niet te zeggen . Inprinciepe mag je de test na zo lang niet meer als positief beschouwen . Maar vind deze streep wel heel duidelijk
Vind hem te positief om als negatief te kunnen beschouwen morgen nog eens testen maar denk toch dat je zwanger bent!
Ik zou morgen nog eens testen. Ik zie wel wat maar aangezien hij na afleestijd is afgelezen beschouw ik m als negatief. Succes
Ik had dit bij mijn jongste ook! Gauw in mijn tas gegooid omdat ik niet wou dat de oppas m in de prullenbak tegen zou komen haha. Zit ik in de kroeg op de wc kom ik dat ding tegen en jahoor ook zo'n streep! Ik zeg dus positief
Ik gaf testen altijd stiekem wat meer tijd dan 5 minuten hoor als je na 10 minuten dan echt nog niks zag dan legde ik hem weg. Heb je vandaag nog getest?
Deze is deze ochtend en stond er na 3min al, is wel heel licht?? Zou het dan toch kunnen? ik ben bang om te hopen op goed nieuws en dat het dan toch niet positief is (ik woon in tenerife en dit is een gewone simpele test van bij de apotheek)
Ja hij is licht, maar dat kan hoor! Sommige vrouwen testen pas laat positief. Of bouwen langzaam hcg op. Of misschien was je eisprong wat later. Of je innesteling ☺ genoeg keuze! Voor nu gefeliciteerd hoor!
Gefeliciteerd!!! Ziet er positief uit😀. Gelukkig kunnen ze tegenwoordig veel doen met het vermaken van trouwjurken😉
Haha, ja ik hoop dat ze wat kunnen met de trouwjurk als hij echt positief is, dan zou ik denk ik tegen mijn trouw (24 juni) 5 maand zijn, ik denk dat je het dan al goed ziet :s geen idee, het is de eerste keer dat ik zwanger zou zijn .. ik heb straks een afspraak bij de gynaecoloog gemaakt, hopelijk geeft die meer duidelijkheid.