Ha dames, Na lang proberen en onderzoeken waaruit bleek dat zwanger worden op natuurlijke wijze bijna niet mogelijk zou zijn, gaan we deze maand beginnen met IVF. Nu ben ik 2 dagen overtijd en dacht ik, laat ik eens een test doen.... Met dit als resultaat. Het is echt turen, maar willen jullie even mee turen??
Ik zie een streepje. Over een paar dagen weer testen en kijken of hij dan duidelijker is. Het lijkt op mijn streepje op de test toen ik zwanger was van mijn dochter.
Ja ik zie wel een streepje staan! Voor 2 dagen overtijd is ie wel erg licht maar miss was je eisprong deze maand wat later? Edit: die 2e foto is duidelijker!
Ik zie ook n streepje, hoef niet eens te turen! Zou n mooi nieuwjaars cadeau zijn zeg, en zo voor de ivf!
Het gekke is dat ik altijd onwijze last heb van mijn eisprong, maar heb hem deze maand niet eens gevoeld, geen idee dus wanneer die moet zijn geweest. Die 2 dgn overtijd, zijn dus een gok gezien mijn gemiddelde cyclus van 31 ( hij is niet regelmatig) spannend ja, bedankt voor het mee kijken
Ik zie hem ook duidelijk. Wat zou dat mooi wezen en dat op de laatste dag van het jaar. Ik ga voor je duimen!
oewww spannend! lijkt me te duidelijk voor een indroger dus...er moet hcg zijn!!! Nu nog hopen dat het een plakkert is!!! zachtjes, gefeliciteerd! x
Ik zie hem ook goed hoor! Wat spannend en wat fijn zou dat zijn net voordat jullie gaan starten met IVF zeg!!
Ik zie hem duidelijk op de tweede foto. Wat zou het toch een mooi einde van 2012 zijn en een super begin van 2013. Spannend hoor. Gefeliciteerd.
Wauw ik zie ook hele mooie streep ! Wat vreselijk bijzonder zeg..hier alvast een voorzichtige gefeliciteerd !
Ik zie hem ook en ik denk toch echt zwanger als is ie nog een beetje licht, maar idd misschien een iets latere eisprong gehad. Wat een geweldig begin van 2013 en vlak voor je ivf, ik wens je voorzichtige gefeliciteerd en duim voor je op een knaller.