Ik duim met je mee Jane Als iémand het verdient ben jij het wel Ik hoop het echt van harte meid!! Dat zou het beste kerstcadeau ooit zijn!
DAt van die pregnyl wisselt echt per persoon. Ik had 10000 pregnyl en dat was er op 10 dpo uit. Ik heb iemand gezien met een witte test van de pregnyl (10000!!!!) op 9 dpo. Dus dat het nu van de pregnyl is hoeft niet. Je kunt toch overmorgen nog een testje doen? Als hij donkerder is, ben je zwanger lijkt me!
Ik testte 4 dagen na de tp positief! overigens wel heel licht en ik had een blastocyste terug geplaatst gehad van 6 dagen oud (cryo). toen ik positief testte was dat 10 dagen na pregnyl. Ik denk dat 2 dagen na de tp echt nog te vroeg is, maar ik hoop van harte dat je zwanger bent!
Was idd van de pregnyl. Maar nu op dag 10 met 2e plasje nog steeds een schaduw streepje. Is dat dan nog steeds van de pregnyl?
Durf niet te zeggen of het op dag 10 nog steeds van de pregnyl kan zijn, maar ik zie ook zeker een heel licht streepje *duimt stug door*
O Jane, ik duim zo hard voor je! Zie wel iets, maar als ik heel eerlijk ben zie ik dat altijd wel bij jou testen. Maar deze keer lijkt het wel duidelijker! Denk dat je op 10dpo nog een keertje moet testen, o meid ik gun het je zo!!!