8 dagen na pregnyl positieve test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door haloogman, 18 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. haloogman

haloogman Lid

18 okt 2011
    50
    0
    0
    NULL
    Almelo
    Hoi,

ik heb 8 dagen geleden pregnyl 5000 gespoten en volgens de gyn zou mijn ei dan binnen 24 uur moeten springen. volgens mij is mijn ei ook diezelfde dag gesprongen (had een paar uur later buikpijn), de volgende dag heb ik namelijk niets gevoeld.

nu het volgende. ik lees overal dat door je de pregnyl een positieve zwangerschapstest kan doen. Ook las ik dat de pregnyl na 7 dagen uit je lichaam is. Klopt dit?

Ik wou het natuurlijk wel even uitproberen en heb vandaag, op dag 8 een test gedaan en deze is licht positief. ik kan daar dus uit opmaken dat de hcg nog niet uit mijn lichaam is dankzij de pregnyl?

Groeten Diane

2. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Ik weet niet precies na hoeveel dagen zou best kunnen wat je zegt.. Hier het zekere voor het onzekere genomen en 14 dagen na 5000 pregnyl een duidelijk positieve test. 3 dagen erna knalde de strepen eraf. Anders moet je morgen of overmorgen nog een test doen, als deze duidelijker zijn weet je het zeker ;)

3. haloogman

haloogman Lid

18 okt 2011
    50
    0
    0
    NULL
    Almelo
    he Firefly,

wat geweldig! gefeliciteerd!!

ik wacht gewoon nog even af tot de 13e of 14e dag, maar was gewoon heel benieuwd om te zien of hij wel of niet aan zou geven dat er nog pregnyl in mn lichaam zat.

we wachten het rustig af, is onze eerst ronde puregon en pregnyl. hoeveelste ronde was dit voor jullie? nogmaals van harte!!! erg leuk!!!

groetjes

4. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Ik ben nu zwanger van een cryo uit de eerste icsi behandeling..
    Dank je wel meid. Het ziet er wel positief uit.

5. haloogman

haloogman Lid

18 okt 2011
    50
    0
    0
    NULL
    Almelo
    ooh wat fijn zeg!

jullie eerste kindje?

6. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Jaaa dit word ons eerste kindje! Voor jullie ook?

7. haloogman

haloogman Lid

18 okt 2011
    50
    0
    0
    NULL
    Almelo
    oh, helemaal geweldig meid!

wij gaan voor nummer 2. Hebben een prachtige dochter van 2,5 jaar! allemaal dankzij clomid!

helaas werkt de clomid nu niet, vandaar dat ik begonnen ben met spuiten! heel nieuw nog, dus ben heel benieuwd hoe dit gaat!

maar geniet er van!! het is zooo leuk! haha

8. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Heel veel succes, en laat je het ff weten als het echt zwanger streepjes zijn ?? ;)

9. haloogman

haloogman Lid

18 okt 2011
    50
    0
    0
    NULL
    Almelo
    nou, sinds een paar uur begin ik last van mn rug en buik te krijgen, dus ga er maar gewoon van uit dat mn ongesteldheid eraan zit te komen. Maar ik hou je op de hoogte!

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Haloogman@ 7 Dagen is wel er vroeg hoor 8/10 dagen komt eerder in de buurt.
    Ik teste na 8 dagen even of de pregnyl 5.000 er uit was en dat was zo paar dagen later een positest helaas mk van een tweeling.
    Ik raad je aan toch even je geduld te bewaren hoe moeilijk ook .Gynen raden aan na 15 dagen te testen om teleurstellingen te voorkomen.

11. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Marnat.. Hoe gaat het met jou meid?

12. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Even niet zo geweldig lees mijn topic. ga dat hier niet allemaal neer zetten dit is haloogman haar topic.

13. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Ik had na 10 dagen nog een positieve test van de pregnyl 5000... daarna werden we wit en werd ik helaas ongesteld.
    hoop voor je dat je een positieve test hebt over een paar dagen :)

14. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Acht dagen is te vroeg om te testen na pregnyl vrees ik..

Tuurlijk duim ik voor je!

15. haloogman

haloogman Lid

18 okt 2011
    50
    0
    0
    NULL
    Almelo
    hee Marnat,

ik weet ook dat ik nog even mn geduld moet bewaren en zal dat ook doen hoor, maar was gewoon benieuwd of de test positief zou zijn na 8 dagen. Van de een hoor ik dat het na 8 dagen negatief zou zijn omdat de pregnyl dan al uit je lichaam is, en van anderen hoor ik dat het wel 10 dagen kan duren.. ik heb pregnyl 5000 gespoten net zoals jij. we wachten het gewoon even af. Vind het op zich wel "grappig" dat als het niet is gelukt deze maand, ik toch een positieve test heb..

en ik las dat je zei dat dit mijn topic is, dat jij je verhaal niet wil vertellen. Heb ik geen probleem mee hoor, vind het nogal wat, als ik je banner lees.. Sterkte ermee!!

16. haloogman

haloogman Lid

18 okt 2011
    50
    0
    0
    NULL
    Almelo
    hee jipje,

Dankjewel! maar ik denk ook dat dat hier gaat gebeuren (het ongesteld worden over een paar dagen). Dacht vorige week dat ik zwanger was, aan alle symptomen, maar dit komt ook gewoon door de pregnyl.. das wel een btje dubbel. maar goed, ik weet nu dat het daardoor komt en we wachten het gewoon nog even af.

17. haloogman

haloogman Lid

18 okt 2011
    50
    0
    0
    NULL
    Almelo
    hee ukoldaatje,

dankjewel! ik heb ook niet hele erge hoop dat ik zwanger ben hoor, maar wou gewoon even horen hoelang het bij de meesten duurt voordat de pregnyl 5000 uit je lichaam is. We wachten af..

18. haloogman

haloogman Lid

18 okt 2011
    50
    0
    0
    NULL
    Almelo
    Nou, heb op dag 10 nog een test gedaan met het idee: deze moet heeel licht positief of negatief zijn, dan betekent het dat de pregnyl uit mn lichaam is. Deze was positiever dan die ik met 8 dagen heb gedaan. Heel raar.. Vandaag, op dag 12 nog maar een keer getest en de streep wordt alleen maar duidelijker... zou het dan toch? ik weet nie meer wat ik moet denken, hoor zoveel verschillende verhalen. Nog maar even 2 dagen afwachten. Heb wel al een paar dagen krampjes in mn buik, maar dat kan ook weer 2 dingen betekenen.. we blijven wachten.. (is soms zo moeilijk!!)

De onderste is van vandaag..

Bekijk bijlage 192234

19. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    nou dat is duidelijk :D gefeliciteerd!

20. haloogman

haloogman Lid

18 okt 2011
    50
    0
    0
    NULL
    Almelo
    Dankje Beckje,

ik durf stiekem nog niet te blij te zijn.. maar toch ben ik het al wel een btje haha

Deel Deze Pagina