8 dagen na pregnyl positieve test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door haloogman, 18 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Yeaahh.. wat harte meid !! Dat is mooi duidelijk.. Gefeliciteerd !!

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.161
    35.826
    113
    Nou ik zou ook blij zijn als ik jou was! Als het door de pregnyl zou komen zou de test onduidelijker moeten worden, maar hij wordt juist duidelijk!

Ik zeg alvast voorzichtig gefeliciteerd!!

3. haloogman

haloogman Lid

18 okt 2011
    50
    0
    0
    NULL
    Almelo
    Dankjewel Firefly en Suus!!!!! hihi zo spannend!!

4. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Je bent gewoon zwanger hoor!

Pregnyl halveert elke dag dus dit is geen pregnyl streepje meer, zeker niet omdat hij donkerder wordt maak je zelf en meer hcg aan.

Gefeliciteerd!

5. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    van harte gefeliciteerd. die is mooi donker geworden zeg

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik denk zwanger hoor! anders word die toch niet donkerder?

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    haloogman@ Ziet er mooi uit meis hij word dokerder lijkt me dat het raak is.

Denk dat ik je kan feliciteren.

8. haloogman

haloogman Lid

18 okt 2011
    50
    0
    0
    NULL
    Almelo
    nou ik denk dat het deze keer ook wel raak is.. zit vandaag op dag 15 na pregnyl, nog steeds niet ongi. Kan vandaag testen, maar wacht nog even tot morgen. Dan heb ik nog meer zekerheid :)

bedankt voor jullie lieve berichtjes!

9. cynthia1981

21 mei 2011
    33
    0
    0
    Zelfstandig
    Drente
    Hey Gefeliciteerd! Zag er Idd Goed uit!!!
    Ik ging vandaag ook voor de gein testen om te kijken of de pregnyl al uit mijn lichaam is Vandaag is voor mij dag 10 na pregenyl en had net zo'n test als de bovenste van jou! Maar zelf wil ik niet te veel hopen...En ga zeker nog een 4 dagen wachten om weer te testen!!! Ik geloof dat jij ook met de kruitvat 2 voor 5 teste of zag ik dat verkeerd. lees namelijk overal dat deze testen juist heel gevoelig zijn! Gefeliciteerd en geniet ervan!

10. haloogman

haloogman Lid

18 okt 2011
    50
    0
    0
    NULL
    Almelo
    He Cynthia,

oh wat spannend! hoeveel pregnyl heb je gespoten? ik hoor overal andere verhalen over dat 10000 na 12 tot 14 dagen uit je lichaam is en 5000 na 10 tot 12 dagen. Anderen zeggen weer dat 5000 na 8 dagen uit je lichaam is. Heel apart. Vandaar dat ik dacht: heej, ben wel benieuwd om te zien of de pregnyl uit mn lichaam is. Vandaar dat ik testte op dag 8. Op dag 10 weer en toen werd ie in plaats van lichter, juist donkerder. Op dag 12 was ie zo mooi duidelijk, dat had ik nie verwacht, hoewel ik wel van alles voelde, maar dat kwam volgens mij gewoon door de pregnyl!

je moet nog 4 dagen wachten dus. is wel het beste denk ik, dan heb je ook direct zekerheid. ik dacht na de 2e x getest te hebben, dan doe ik het over 2 dagen weer.. als ik dan zwanger ben, moet het nog duidelijker worden toch?! maar goed, ik wacht nog even tot morgenochtend.

ik heb getest met kruidvat 2 voor 5 inderdaad.. heb ik altijd fijne testen gevonden.

laat je het me nog even weten?

11. haloogman

haloogman Lid

18 okt 2011
    50
    0
    0
    NULL
    Almelo
    oh, en ik las ook ergens dat het per vrouw (zelfs per maand!) verschilt hoelang het duurt voordat de pregnyl uit je lichaam is.. bij de ene na 9 dagen, bij de ander na 12 dagen.. ben zoo benieuwd hoe het bij jou gaat! ik zal voor je duimen meid!

12. cynthia1981

21 mei 2011
    33
    0
    0
    Zelfstandig
    Drente
    Dat zal heel goed kunnen...ik hoor idd van alle verhalen!!!Maar daarom blijf ik nu nog even heel goed nuchter over alles wat ik voel in mijn lichaam! Al genoeg teleurstellings gehad! Het eingste hoop wat ik heb is het is ons na 4 jaar al eerder gelukt en hebben nu een prachtige dochter van 2...al zal het weer 4 jaar duren...ik weet dat het kan! Ik heb namelijk nooit een test gedaan als ik pregnyl had gespoten en was nu wel heel nieuwschierg of het wel waar was dat je idd een postieve test ervan krijgt! ik moest 5000 spuiten! Eigenlijk moet ik nog 5 dagen wachten maar met mijn dochter teste ik 1 dag voor nod positief en dat was op 29 jan 2009 en gezien dat ik de 30ste mijn nod moet krijgen vind ik het wel weer leuk om op een 29ste weer te gaan testen!!!

ik teste trouwens ook met 2 voor 5

Succes nog even en laat even weten hoe het verder uitpakt ...maar voor mijn zijn jouwn testen wel erg duidelijk!!!

13. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Wat betreft pregnyl, dat halveert elke dag.

dag 1: 10.00
    dag 2: 5.000
    dag 3: 2500
    dag 4: 1250
    dag 5: 625
    dag 6: 312.5
    dag 7: 156.25
    dag 8: 78.125
    dag 9: 39.0625
    dag 10:19.53
    dag 11: 9.765
    dag 12: 4.88
    dag 13: 2.44
    dag 14: 1.22

De kruidvat zwangerschapstest test positief vanaf 20 ugl.
    Dag 10 na pregnyl zal dan net wel/net niet een vals positief streepje geven als je 10.000 eh hebt gehad.

Als je 5.000 eh hebt gespoten is het geen pregnylstreepje mee want dan is het schema als volgt:

Dag 1: 5.00
    Dag 2. 2500
    Dag 3: 1250
    Dag 4: 625
    Dag 5: 312.5
    Dag 6: 156.25
    Dag 7: 78.125
    Dag 8: 39.0625
    Dag 9: 19.53125
    Dag 10: 9.765625
    Dag 11: 4.88
    Dag 12: 2.44
    Dag 13: 1.22
    Dag 14: 0.61

Heel veel succes!
    Over twee dagen nog eens testen, is de test donkerder dan mag je er vanuit gaan dat je zwanger bent

14. haloogman

haloogman Lid

18 okt 2011
    50
    0
    0
    NULL
    Almelo
    oooh wat spannend blijft het toch!

en jij was net zo nieuwsgierig als ik toen ik hoorde dat je door pregnyl een positieve test kreeg. vond het wel "grappig", maar verwachtte er niets van.

maar nu ik dat schemaatje zie.. dan kun je dus inderdaad over 2 dagen testen. maar ik snap ook heel goed dat je nog even wil wachten. en het is natuurlijk wel een hele mooie dag! :) maar wat lang heeft het geduurd zeg, vier jaar. heel knap dat je gewoon door bent gegaan. lijkt me wel heel moeilijk zo lang. Wij hadden het geluk binnen een jaar zwanger te zijn. en dat vond ik soms al frustrerend..

wij hebben ook een dochtertje van 2,5 jaar. heerlijk he! zo leuk dat we er heel graag nog eentje bij zouden willen. maar we zijn al heel blij dat we 1 zo'n wondertje hebben. maar je mag altijd blijven hopen en proberen voor een 2e toch?!

oh ik hoop zo dat het ook raak is bij jou meid!

15. cynthia1981

21 mei 2011
    33
    0
    0
    Zelfstandig
    Drente
    Uuuuum Nu dat ik de schema lees...wordt ik een beetje zenuwachtig!
    Waar ik een ook een beetje bang voor ben...is stel dat het echt positief niet door pregnyl...ben ik bang dat ik toch ongi word en een vroege mk. Dus ik hou het nog even bij Vrijdag!!! Maar ik vind het nu meer spanned dan een uur geleden!!!
    Jullie hebben ook een meissie!!! Grappige leeftijd hebben ze nu of niet!!! Vind dat mijn dochter de laaste maand als het om de ontwikkeling gaat echt ineens groot is. Zij was 2 weken geleden jarig en net of ze zelf ook voelt dat ze ouder is geworden was ze zelf lekker op potje alles doen...ze loopt nu al 1 1/2 week zonder luier! Gaat veels te hard!!!
    Ik hoop ook voor jullie dat het echt raak is!! wanner mag je oficiel testen?

groetjes cynthia

16. haloogman

haloogman Lid

18 okt 2011
    50
    0
    0
    NULL
    Almelo
    Ja ik snap dat je zenuwachtig wordt haha.. ik snap ook heel goed dat je wil wachten tot vrijdag! nog even een paar dagen wachten, voor je het weet is het zover :D

zo leuk die leeftijd! die van ons heeft nog steeds een luier, ze is al wel vaker op het potje geweest, maar nu durft ze ineens nie meer :S Wel wil ze op de "grote wc" haha dus dan doen we dat maar! hopen dat het snel goed gaat. ze kletst ons wel de oren van ons hoofd, echt een meid!

ik mag officieel vandaag al testen, maar de gyn zei dat ik het beste een dag later kon testen, dus ik test morgenochtend.. en dan laat ik het je weten :)

17. cynthia1981

21 mei 2011
    33
    0
    0
    Zelfstandig
    Drente
    Heel Veel succes morgen!!! Ga zeker voor jullie duimen!!!!

Ik las trouwens net in de bijsluiter van pregnyl dat pregnyl tot dag 10 een valse test kan geven...gezien vandaag voor mij dag 10 is ga ik er vanuit dat hij vals is en dan zie ik vrijdag wel weer!

Succes meid!

18. haloogman

haloogman Lid

18 okt 2011
    50
    0
    0
    NULL
    Almelo
    ja ik las ook in de bijsluiten dat het tot 10 dagen positief kan uitslaan.. als je daar dan vanuit gaan kan het alleen maar meevallen straks als je toch zwanger blijkt te zijn :)

nou, ik heb vanochtend een test gedaan.. enneh.. overduidelijk hoor! Ik ben gewoon weer zwanger!! heel spannend allemaal! direct even gebeld met de fertiliteitspoli en ik mag 14 november langskomen voor een echo.. voor mijn gevoel mocht dat met onze 1e dochter een stuk sneller.. maar goed, even 2 weken afwachten dan maar.. wil het direct zien! haha

succes meid, ik duim keihard voor jullie!!

19. cynthia1981

21 mei 2011
    33
    0
    0
    Zelfstandig
    Drente
    Van Harte Gefeliciteerd!!!! Ben echt blij voor jullie!!!

Ik heb vanmorgen ook een test gedaan kon het niet laten!!! Maar helaas deze is negatief!!!

20. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@halooogman gefeliciteerd, wat fijn

@cynthia balen zeg! Hoop dat je straks alsnog positief gaat testen

Deel Deze Pagina