8 dagen na pregnyl positieve test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door haloogman, 18 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. haloogman

haloogman Lid

18 okt 2011
    50
    0
    0
    NULL
    Almelo
    Dankjewel Ellen! inderdaad heel fijn nieuws.. hoewel ik er nog steeds niet helemaal in geloof haha

Cynthia, dat hoeft nog niks te zeggen toch?! je weet in ieder geval dat de pregnyl nu uit je lichaam is.. en misschien is ie vrijdag toch gewoon positief?! ik blijf duimen!

2. cynthia1981

21 mei 2011
    33
    0
    0
    Zelfstandig
    Drente

Haha Ik begrijp wel dat je het nog niet kan geloven. Ik toen met mijn dochter ook niet...heb geloof ik een stuk of 7 testen gedaan.
    Ik heb er voor mezelf zeker geen goed gevoel meer gezien ik het gevoel heb dat ik ongi word. Maar je weet maar nooit!!!

Hoe voel jij je verder? Gaat het wel goed?

Groetjes Cynthia

3. haloogman

haloogman Lid

18 okt 2011
    50
    0
    0
    NULL
    Almelo
    Pff ja echt hoor, moet nog even aan het idee wennen haha.

Jammer dat je er geen goed gevoel meer over hebt.. zou zo leuk zijn geweest..!! maar inderdaad.. je weet maar nooit! gewoon positief blijven denken toch?!

ik voel me goed hoor. ben moe (maar dat was ik vorige week ook al ivm met een griepje) ben aan het hoesten, verkouden, gevoelige grote boobies, en mn buik is zo opgezet! alsof ik al 3 maand ben hahaha (ben ook nie de dunste, maar mn buik voelt al heel hard aan) Weinig last verder, voel me over het algemeen (op de verkoudheid en het hoesten na) erg goed!

groetjes!

4. cynthia1981

21 mei 2011
    33
    0
    0
    Zelfstandig
    Drente
    Zo even een vragje voor alle dames hier.

Ik heb gisteren 3 testen van kruidvat 2 voor 5 gedaan...alle 3 gaven na 20 minuten een roze 2de streepje.
    Nu heb ik vanmorgen er weer een gedaan en het zelfde verhaal alleen was deze streepje veel donker. Nou weet ik dat indrooglijntjes wel bestaan...maar ik heb ze bij deze testen nog nooit met roze streepjes gehad alleen wit of grijs.
    Ben nu erg onzeker. Als ik niet zwanger zou zijn zijn dan zal ik het echt slechte zaak vinden van die kruidvat testen.

trouwens alle testen zag ik wel een heeeeeeel vaag streepje voor de 5 min maar echt super vaaaaaaaag bijna niet met de oog te zien.

Wie kan mij hier helpen....4 testen met roze 2de streepje (na 20 minuten) die overgens ook donkerder worden vind echt veel.

Help!!!!

5. Laurierblaadje

14 jul 2009
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien toch even een ander merk test proberen?

6. Roos36

Roos36 Bekend lid

1 feb 2010
    581
    0
    0
    @Haloogman,

Van harte gefeliciteerd!

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

heb je een foto?

8. cynthia1981

21 mei 2011
    33
    0
    0
    Zelfstandig
    Drente
    Nee heb geen foto. Maar ga proberen morgen vroeg weer te testen en anders de gyn. bellen voor een bloedtest. Word hier best wel gek van!!!

9. cynthia1981

21 mei 2011
    33
    0
    0
    Zelfstandig
    Drente

Hoi Ik heb nu wel 2 fotos in mijn album gezet. Kijk maar op mijn profiel bij mijn fotoalbums.

10. cynthia1981

21 mei 2011
    33
    0
    0
    Zelfstandig
    Drente
    Hallo,

Ik heb vanmorgen weer een test gedaan van de kruidvat en weer hetzelfde...binnen 5 minuten heeel vaaaag en later weer donker.
    Ik was het best wel zat dus ben ik naar de kruidvat gegaan en een cb digitaal test gehaald. deze heb ik vanmiddag uitgevoerd.....en ja hoor ZWANGER!!!! 1-2 gaaf hij aan!!! Echt ben super blij. Heb direct de gyn gebeld ook verteld over de kruidvat testen en dat ze niet donkerder werden. maar dat hoefde niet zeiden ze streep is streep. 30 Nov hebben wij de 1ste echo van onze 2de wonder!!!! Helemaal in de wolken!!!!

11. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Wat super dames, gefeliciteerd :D:D

Ik moet nog een paar dagen wachten.. zit nu 9 dagen na de pregnyl, maar kan pas aanstaande zondag/maandag testen, pff duurt lang haha! heb er eigenlijk niet zo'n goed gevoel bij hoor!
    De kans bij IUI is ook zo laag... maja we zullen wel weer zien! ;)

12. haloogman

haloogman Lid

18 okt 2011
    50
    0
    0
    NULL
    Almelo
    @ Cynthia..

Whaaaaaaaaah!!! WAT GEWELDIG!! Gefeliciteerd meid!!

Zijn we gewoon nog samen zwanger!! terwijl jij dacht dat je ongesteld zou gaan worden!

Helemaal geweldig!!

xxx

13. cynthia1981

21 mei 2011
    33
    0
    0
    Zelfstandig
    Drente
    Hey,
    Dankje ben er nu niet meer zo zeker van...had vandaag bruine bloed verlies met afvegen 1 x en mijn testen waren al niet duidelijk maar het lijkt wel of het steeds minder duidelijk wordt. dus dat de hcg niet stijgt. En heb vandaag de hele dag het gevoel of ik ongi ga worden.
    Zwanger ben ik wel...maar ben echt bang dat het een vmk word helaas.

Hoe is het met jou verder? Voel je je goed?

Liefs

14. haloogman

haloogman Lid

18 okt 2011
    50
    0
    0
    NULL
    Almelo
    @ Cynthia,

ooh dat meen je niet! sorry dan voor mijn blije reactie..

hier gaat het wel goed, maar lag gisteravond op mn buik in bed en ineens voelde ik een stekende pijn in mn buik. dus daar schrok ik wel even van! ken dit helemaal niet.. vanmorgen toen ik wakker werd voelde ik het nog een btje, direct naar de wc, maar geen bloedverlies.. even afwachten dus ook maar..

pfff dan ga je je direct heel druk maken dat er iets niet goed is..

even afwachten dus maar weer met zn 2en..

x

15. cynthia1981

21 mei 2011
    33
    0
    0
    Zelfstandig
    Drente
    Dat geeft niet kun jij ook niet weten!!! Steken hoort wel bij een zwangerschap...weet nog toen met mijn dochter dat ik dat ook had maar gelukkig geen bloed verlies.
    Ik heb trouwens nu geen krampen gewoon een zeur gevoel.
    Vanmorgen toen ik wakker werd had ik een knal test echt niet normaal...maar wel bloed verlies.
    Ik heb met het ziekenhuis gebeld en ik moet toch echt even afwachten tot ik helder rood bloed verlies met stolsels.
    Tot dat ik dat niet heb kan het nog wel goed gaan maar je snapt wel dat ik er zeker geen goed gevoel meer over heb. Als ik echt ga bloeden dan moet ik bellen en dan krijg ik volgende week een echo om te kijken of alles weg is. en zo niet moet ik de echo van 30 Nov afwachten.

Succes meid

16. haloogman

haloogman Lid

18 okt 2011
    50
    0
    0
    NULL
    Almelo
    Pfff.. vanmorgen dus weer een goede test..! ik snap heel goed dat je je er een raar gevoel bij hebt en eigenlijk geen goed gevoel, maar het kan dus nog wel? ik heb bij mijn dochter nooit bloed verlies gehad, maar ik hoor het wel eens.. ik hoop zo dat het niet doorzet en dat er een logische verklaring voor is (en dat je natuurlijk wel gewoon zwanger bent) Maar ik snap heel goed dat je er niet zo hard meer op hoopt.

ik ken de steken aan de zijkant ook wel, die bandenpijn zeg maar, maar dit was heel anders. Dit was echt ineens een ontzettend zere buik! vandaar dat ik ook schrok.. morgenochtend komt moeders voor moeders, dan weer een test doen (de eerste weer in ruim een week tijd)

Sterkte meid, ik denk aan je!

17. cynthia1981

21 mei 2011
    33
    0
    0
    Zelfstandig
    Drente

Helaas het is echt mis. Echt heel jammer. Was gister en vandaag echt super verdrietig. Belde de gyn en ze zeiden als je weer voor 30 nov ongesteld word kun je nog een keer mee doen voor de kerst vakantie.
    Nou ik hoop dat mijn lichaam alles goed weer op pakt en dat ik gewoon weer de 29ste ongesteld word...maar ik denk dat ik straks gewoon weer pech heb en ipv 1 maand geen behandeling 2 maanden geen behandeling. Zij zei ook dat ik dit als menstruatie moet zien. Dus dan ga ik er weer vanuit dat gister de 1ste dag was.
    Hoe is met jou en je krampen? En hoe was het met moeders voor moeders?

Liefs

18. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Dat meen je niet. En je had nog wel een goede knaltest? weet je dan zeker dat het mis is?
    Heel veel sterkte

19. cynthia1981

21 mei 2011
    33
    0
    0
    Zelfstandig
    Drente
    Ja ik weet helaas zeker dat het mis is. Verlies namelijk heel veel bloed.
    Ze zeiden ook dat ik niet meer moest testen want de hormonen kunnen nog wel tot 6 weken in mijn lichaam blijven. Dus dat ik een knal test had zegt niets jammer genoeg.
    Bedankt voor je reactie.

20. haloogman

haloogman Lid

18 okt 2011
    50
    0
    0
    NULL
    Almelo
    Oh wat erg meid... ik had toch nog een beetje hoop dat het goed zou komen.. pff en dan misschien ook nog eens 2 maand geen behandeling, schiet dan ook weer niet op. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, behalve dan dat ik het heel erg vind!

ik denk aan je!

x

Deel Deze Pagina