8 dagen na pregnyl positieve test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door haloogman, 18 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoniem1211

Anoniem1211 Bekend lid

14 jun 2011
    587
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ik weet niet of ik nu in het juiste topic zit, maar heb gelezen dat jullie ook pregnyl gespoten hebben.

Ik heb nu mijn eerste cylces met clomid en pregnyl gehad. Helaas reageer ik te heftig en heb ik 6 eitjes ontwikkeld. Afgelopen vrijdag heb ik pregnyl gespoten, omdat er toen maar 1 eitje groot genoeg was en ze dus hopen op een eisprong met 1 eitje.

Omdat ik nog "eisprong" pijn had, heb ik gisteren een extra echo gehad. Ze denken (?!) dat er wel 1 eitje gesprongen is, maar dat de andere doorgegroeid zijn en misschien nog springen of al gesprongen zijn. Nu is de pijn nog steeds niet weg en ben ik bang voor cyste.

Mijn vraag is eigenlijk, hebben jullie na de pregnylspuit ook veel pijn aan je eierstokken gehad?

2. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ik heb ook pregnyl gespoten zondag een week geleden. Dat was op 30 okt. Op 1 november hebben we onze 5e IUI-D gehad.

Deze keer heb ik eens bijgehouden vanaf het spuiten hoelang het duurde voordat de pregnyl uit mijn lijf was. Nou dat was het tot een zaterdag, vanaf zondag werden mijn testen omo - wit.

Dat zou dus 7 dagen na pregnyl 5000 zijn.

Je kan dus tot 10 dagen na pregnyl posi testen.

Ik weet nu dat het uit mijn lijf is, mocht ik nu posi testen krijgen is het van een zwangerschap.

Zit nu 6 dagen voor NOD. Ik heb ontzettend zere borsten, dat heb ik alleen als ik zwanger ben. Maar mijn testen blijven omo wit. Dus ms toch een bijwerking van de pregnyl ondanks dat die uit mijn lijf is volgens de testen?

Ook heb ik sinds gisteren af en toe zeurderige ongi pijn, doorstralend naar mijn benen.

Het ene moment denk k zeker te weten dat het raak is, het andere moment zeker van niet ;)

Dit is dus IUI-D nummero 5, ben er 2 keer zwanger mee geworden.

3. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Banner klopt niet overigens. Heb op dag 17 de inseminatie gehad.

4. lieank

lieank Lid

4 sep 2011
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit momenteel op dag 7 na pregnyl (ter ondersteuning... Eerste pregnylspuit kreeg ik 15 dagen geleden). Nu zijn we 10 dagen na de terugplaatsing van onze 2 cryootjes en heb ik deze ochtend ZWAAR positief getest ;) Een vettere streep kan het niet zijn, na 10 seconden al zichtbaar... Maandag doen wij hier een tweede test omdat wij er ons van bewust zijn dat dit streepje nog van de pregnyl is...
    Al had ik toch niet zo'n dikke streep verwacht...
    Als ik de fotootjes bekijk hier op het forum, van dag 8-10-12 na pregnyl heb ik op dag 7 een nog dikkere streep dat de streep op dag 12 hier te zien...
    Ik durf ergens niet direct hopen, maar loop al sinds gisteren met ferm veel buikpijn rond en kwam ik vannacht meerdere keren wakker van enorme zeurende buikpijn... nog geen maandstonden weliswaar (morgen is mijn NOD)...

PS: wat ben ik blij voor jullie dames!

hieronder mijn test:

Bekijk bijlage 200068

5. haloogman

haloogman Lid

18 okt 2011
    50
    0
    0
    NULL
    Almelo
    @ Ukoldaatje: je bent zwanger?!!!! wat geweldig!! gefeliciteerd meid!

@Lieank: wat leuk om je verhaal te lezen, zo herkenbaar! en er zijn er 2 teruggeplaatst? het kan dus ook heel goed dat je zwanger bent van een tweeling en dat de test daarom zo positief is.

Ik kreeg in week 5 van mijn zwangerschap Moeders voor moeders op bezoek. de test gedaan, en toen zei ze: hebben ze er 2 teruggeplaatst? ik zo: ehm nee.. er is niets teruggeplaatst, maar ik heb het al sinds de positieve test over een tweeling.. Vorige week (met 7 weken) naar het ziekenhuis geweest voor een echo en het was direct overduidelijk: ik ben zwanger van een tweeling!!! wat een wonder! we hebben al een gezonde dochter (dankzij clomid) van 2,5 jaar.. dus het worden er 3!! moet zeggen dat ik wel heel druk ben in mn hoofd met wat er allemaal nog gekocht moet worden, maar dat komt wel goed.

Ben benieuwd hoe het verder gaat bij jou!

Groetjes Diane

6. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Gefeliciteerd Haloogman !!! Wat een super nieuws, 2 kleintjes :) !
    Hoever ben je nu??

7. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Zo geweldig nieuws zeg, gefeliciteerd (x2!)

8. haloogman

haloogman Lid

18 okt 2011
    50
    0
    0
    NULL
    Almelo
    Thnx Firefly en Beertje86!!!

Ja dat was inderdaad geweldig om te horen!! ik ben bijna 9 weken, maar heb een buik alsof ik al 3 maand ben!! (hoe erg gaat dat worden? haha)

9. haloogman

haloogman Lid

18 okt 2011
    50
    0
    0
    NULL
    Almelo
    @ Firefly,

hoe ver ben jij nu??
    Gaat alles goed?

10. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    @ Haloogman, morgen 11 weken, spannend !
    Hebben ons Uk ook al zien bewegen.. Ben zo gelukkig, heb alleen last van een hoge bloeddruk. Dus daarvoor loop ik onder controle. Met Uk gaat gelukkig alles goed :)

11. lieank

lieank Lid

4 sep 2011
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Proficiat x 2 haloogman ! ;)

Ik ben ook zwanger...:D na terugplaatsing van 2 cryo's (spannend hoor!)
    HCG stond op 960 op 4w3d, maar progesteron is wel laag (9)... Ze zeiden in het ziekenhuis dat ik daar absoluut niet moet mee inzitten, maar dat doe ik nu natuurlijk toch hé... Volgens hen zijn mijn waarden perfect, maar dan mag je dr Google niet beginnen lezen natuurlijk :(

Op 6 december is onze eerste echo... Spannend!

Deel Deze Pagina