ff vraagje omdat ik vanmorgen nog zow misselijk was kon ik het niet laten om een testje er tegenaan te gooien!! met dit als rusultaat! ik zit 8 dagen na de pregnyl van 5000 eh 1 malig.is het stiekem di pregnyl of?? zijn we eindelijk zwanger!! ik hoop op reactie's! groetjes
8 dagen na Pregnyl, hm, misschien toch te vroeg getest? Hoop dat je stiekem toch zwanger bent hoor! Over een dag of 2 nog eens testen wellicht?
Pregnyl halveert om de dag. Dus als volgt: dag 1 2500 dag 2 1250 dag 3 625 dag 4 313 dag 5 157 dag 6 78 dag 7 39 dag 8 20 dag 9 10 dag 10 5 dag 11 2,5 dag 12 1,25 -> praktisch weg dus! Jij zit op dag 8 na pregnyl, dus je uitslag KAN nog van de pregnyl zijn. Gewoon morgen en overmorgen nog een keer testen en als hij duidelijker word, dan weet je hoever het is Spannend!
pff this zo slopend!! en ben zooow benieuwd wel sinds vandaag veel krampjes en maagzuur...ja ga as zondag nog een keer testen dan zit ik op dag 10 na de pregnyl!! bedankt voor jullie reactie's
Ik ben bang voor een vals-positieve test. Maar ik hoop voor je dat de streep steeds duidelijker wordt en het een beginnende zwangerschap is.
ik heb een andere test gedaan! maar weet niet hoe ik die nu moet plaatsen!!! naar mij idee is die donkerder dan gisteren! en zou zow graag jullie rectie ervan willen horen??? de onderste is van vandaag en de bovenste van gisteren!!! gr
hallo thnx voor alle reactié's! net nog ff een digitale gedaan van cb en ook die gaf zwanger aan met een indicatie van 1 tot 2 weken!! spannend!! stiekem hoop ik het nog steeds! mvg
Spannend!! ik vind het wel erg vroeg om te testen want in pregnyl zit HCG. Ik zou over 2 dagen nog eens testen en als die dan donkerder is dan die van gisteren, dan kun je het wel geloven Ik hoop het en duim voor je
pff morgen dag 11 na de pregnyl!! morgen nog ff een testje wagen!!! spannend!! nog steeds misselijk met vlagen en gespannen borsten!! pff morgen horen jullie en ik meer!!! spannend!!!
vanmorgen weer getest met cb digitaal!! en het resultaat na 11 dagen pregnyl is toch echt zwanger!!!!! nu zal het wel zo zijn!!!! ben blij!!!!!!
Gefeliciteerd! Na 11 dagen moet de hoeveelheid pregnyl toch wel uit je lichaam zijn en anders zo weinig zijn dat een CB digitaal dat niet meer kan aangeven!