Help!!! Ik heb mijn verhaal ook al in t forum van zwanger worden geplaatst maar nu hier ook maar even in de hoop op mensen die hetzelfde hebben (gehad) Ik heb nu al 5 dagen een positieve ovu test, is dit normaal??? Heb dag 2een zw test gedaan (negatief)omdat het zo lang duurde voordat ik een knaltest had. Nu heb ik die dus al 5 dagen. Ook heb ik ongeveer een week geleden roze afscheiding gehad. Wat zou dit kunnen zijn???
Heb je misschien een foto? En weet je zeker dat de ovulatietesten positief zijn of staat er een 2e streep? En de laatste vraag, welk merk gebruik je?
Ja zijn zeker positief! Zijn echt knaltesten! Gebruik die dipstick testen én heb voor de zekerheid ook nog van de kruidvat gedaan!
@Jojo222: ik heb het vorige maand ook gehad. Ik had die van het kruidvat die ook 5 dagen positief bleven. Ik hoorde veel slechte verhalen over die van het kruidvat en dat het bij die testen vaker voorkomt. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik meestal ook gewoon stop met testen op het moment dat ik een positieve test heb, alleen nu doortestte om te zien of die test negatief werd. Bleven beide soorten test al die dagen positief?
heb je even een foto van de testen? wellicht zijn ze in jouw ogen positief maar zijn ze dat in de ogen van andere niet..
Je hebt nu 6 dagen posi ovu's? Is je eisprong denk je dan ook 6 dagen geleden geweest, of al iets eerder? Hij zou op hcg kunnen reageren, maar dat zou wel heel snel na de eisprong zijn.... Het kan ook zijn dat je ei niet goed durft te springen! Ik hoop voor je dat hij reageert op hcg, maar dan ben je sowieso nog te vroeg met zw testen om dat te kunnen bevestigen... Ik zou zeggen: door testen met de ovu's, en over een weekje een zw test doen! su6!