Goeiemorgen allemaal Ik heb een miskraam gehad op 24 oktober. Blijven zwangerschapstesten doen tot ik geen lijntje zag zodat ik wist wanneer we weer mochten beginnen. Na +- 1,5 week een echt negatieve test dus erweer voor gegaan. Ovulatietesten gebruikt en op 16 november positief resultaat gekregen. Ondertussen zitten we aan dag 38 van de cyclus en 3 negatieve zwangerschapstesten later (vorige week vrijdag getest veel te vroeg natuurlijk, woensdag getest en gisteren getest). Op zich niet zo raar aangezien mijn lijf misschien nog wat van slag is en mijn gemiddelde cyclus op 37 dagen staat. Langste cyclus was 41 dagen. Nu dacht ik voor de gein even een ovulatietest te doen daarnet. Ik heb twee streepjes en ze zijn beiden even donker. Volgens de verpakking is dat positief. Test is van 123thuistesten.nl Ik snap er helemaal niets meer van. Iemand ervaring of raad hiermee?
Camera is plat (typisch), ben aan het opladen Heb nog een prehistorische gsm die niet op het internet kan. Hopelijk binnen een paar minuutjes
Zo die is erg positief!! Komt je ei eraan waarschijnlijk. Het vandaag en morgen heel gezellig maken voor de zekerheid.
Positief hoor!! Na je mk kan je cyclus behoorlijk in de war raken! Niet raar dus, dat je op dag 38 een positieve test hebt. Succes!!
Het kan zijn dat je ei op 16 november een poging tot springen heeft gewaagd (posi ovu) maar dat het niet is gelukt en dat hij het nu weer opnieuw probeerd (nieuwe posi ovu). Of je bent nu zwanger maar te weinig hcg voor een posi test.
Bedankt voor de reacties! Nog een paar keer een zwangerschapstest gedaan maar blijft negatief dus zal wel niet zo zijn jammer genoeg Nog ovulatietesten blijven doen en het teststreepje is na 1 december veel lichter geworden. Ik zal er dan maar vanuit gaan dat ei gesprongen is heb wel geen vruchtbaar slijm gehad. Kan dat? Zou mijn nod dan 14 december zijn geworden of hoe moet ik dat dan rekenen? Is dat normaal dat de testen dan lichter worden als je ei voorbij is en lopen ze dan ook op als je ei er zit aan te komen? Sorry voor mijn misschien domme vragen