bij mij ook woensdag Yuni!! hmmm weet niet of ik kan wachten hoor, denk dat ik morgen toch al ga testen haha
Dan gaan we heel gelijk op Op zondag testen lijkt me leuker als op een maandag. Kan je er rustig alle tijd voor nemen. En als je al een streepje had weet ik niet of het veel uit maakt om dan nog een extra dag te wachten. Doe maar lekker met me mee morgenvroeg
Is goed Yuni, ik doe morgen met je mee!! mocht hij wit zijn, kan ik ook even de teleurstelling verwerken voor ik moet werken maandag..
Ik heb 7 dagen na de tp, zonder pregnyl oid, voor het eerst positief getest. Dat was ook met de kV 2 voor 5. Mijn 2e streep verscheen ook pas later. Daarna om de dag getest en ze werden toen donkerder. Ik vind dat de kv testen er lang over doen om een streep te geven. Zelfs op mijn nod verscheen de streep pas heel laat en ook geen knaller. Ik ga hard voor je duimen op een mooie positieve test!
Hoeveel eh pregnyl heb je gespoten? Ik zie t streepje wel duidelijk staan! Hopelijk over een paar dagen een mooie duidelijke test
Das idd een beetje geruststellend Roos, bedankt! Ik heb 5000 pregnyl in gespoten gekregen, normaal zou dat er wel uit moeten zijn he?
Er zwerven wel ergens lijstjes van de halfwaardetijd van de Pregnyl, maar zelf heb ik geen idee. Ik dacht wel haast dat 5000 ie er al wel uit moet zijn nu.
Ik hoop voor jullie beiden dames dat hij morgenochtend positief is! Spannend...Vind jullie beide testen duidelijk..succes!
Dan is dit geen pregnyl meer hoor.....oeoeoeoe wat spannend!! En ook voor sterre...dames wat spannend. Morgen d-day, ik kom kijken hoor
Goedemorgen dames! Ja hoor, het getest. Na 5 minuten was er een streepje, maar die was zo licht dat ik ze niet op foto had kunnen vastleggen. Na 10 minuten was ze duidelijker. Ik heb alleen niet de indruk dat het duidelijker is als de test van gisteren, dus.... ik ben nog even onzeker Hoe zet je eigenlijk een foto rechtstreeks op het forum? Ik zie de optie om een link in te voegen, maar niet voor een foto. En als ik tags gebruik gebeurt er ook niks. Hoe zit het bij jou Sterre??
Ik moet wel zeggen dat ze nu nog duidelijker is geworden. Het is een half uurtje sinds ik getest heb. Zou dat dan toch??