8 dagen na terugplaatsing

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Yuni, 30 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Ik kan hem goed zien hoor! zoals ik al eerder zei, het duurt lang voordat de streep z'n vaste kleur aanneemt. Dat deden die van mij ook pas na de afleestijd.
    Oh spannend hoor, maar ik vind het er positief uitzien hoor :)

2. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Nou Yuni, ik wil je geen valse hoop geven, maar vind hem toch wel duidelijk hoor!!

3. Yuni

Yuni Actief lid

28 dec 2008
    170
    0
    0
    http://oi41.tinypic.com/xlyttd.jpg

En zo ziet het er na een half uurtje uit. Is wel duidelijker in het echt als op de foto.

Hmmm 't is hier een monoloog aan het worden. But I'm slightly going crazy here :$

4. Philotes

Philotes Actief lid

5 okt 2013
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ook. :)

5. Yuni

Yuni Actief lid

28 dec 2008
    170
    0
    0
    Ja echt? Pffff ik weet even geen blijf met mezelf... Zwanger.. Holy.. :D Heb zware vlinders in mijn buik nu!

Na 3 testen moet het toch wel echt zijn he??

Hmmm durf ik dat kopje koffie nog nemen of laat ik het alvast :p

Sterre, komaan meid?

6. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Yuni, gaaf toch! Geniet van het gevoel :).

Enne, één bakje moet kunnen toch! ;)

7. Yuni

Yuni Actief lid

28 dec 2008
    170
    0
    0
    Misschien wel Sallie, ik doe er toch altijd veel melk bij :)

Nu nog afwachten op de bloedtest natuurlijk.

Sterre, ik wacht vol ongeduld hé meid?

8. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

hier ben ik!!

9. Sterre1977

en met hetzelfde onwerkelijk gevoel als jij Yuni!!! ik geloof dat ik zwanger ben, ik ben helemaal in de war en kan het me ook niet voorstellen...

Bijgevoegde bestanden:

10. Sterre1977

bovenste is van vrijdag, onderste van vanmorgen. Na drie kwartier op de foto gezet maar het streepje was er na 10 minuten. Of misschien wel eerder, maar heb in de tussentijd honden uitgelaten..

11. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Meiden! Dat ziet er echt goed uit! Ik zeg, voorzichtig gefeliciteerd! En lekker een kopje koffie drinken hoor. Eentje kan echt geen kwaad.

12. Yuni

Yuni Actief lid

28 dec 2008
    170
    0
    0
    Sterre, overduidelijk!! In augustus 2014 word je mama van een klein wondertje :D

Gek hé? Ik kan het ook niet vatten!

Is het voor jou een eerste?

Dikke proficiat, voor ons allebei :D

13. Sterre1977

ja Yuni, voor jou de tweede?

ik kan het niet bevatten, het is zo bizar..ik heb het ziekenhuis al gebeld voor een evaluatiegesprek voor icsi 2 omdat ik dacht dat het klaar was... jij ook dikke proficiat!!! duidelijk te zien hoor en je moet overmorgen ff testen, volgens mij heb je meer verschil als er even een dagje tussen zit!! geniet van het gevoel. Probeer ik ook, maar ben nu nog echt even te confused...en even woensdag ook afwachten..

14. Philotes

Philotes Actief lid

5 okt 2013
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Sterre!

15. Yuni

Yuni Actief lid

28 dec 2008
    170
    0
    0
    Ja, ik heb hier een zoontje van 3 rondlopen :) Voor hem eerst een aantal cycli met clomid, 6 keer IUI en bij de eerste IVF was ik zwanger.

Voor ons tweede wondertje hadden we nog een cryo van vorige ronde 4 jaar geleden, maar deze was niet goed ontdooit. Eerste IVF alweer zwanger, ik prijs mezelf zò gelukkig!

Ik denk dat ik het testen nu even zo laat en op de bloedtest wacht woensdag. Drie dagen lijken nog zoooo veraf, maar vanaf nu gaan we echt moeten leren geduld op te brengen. Want je leeft telkens van echo tot echo, en da's elke keer een HELE maand wachten. Maar eerst nog die drie eerste maanden overleven...

16. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Oh meiden beiden positief!! Wat gaaf! Op naar een mooie baby in augustus

17. Yuni

Yuni Actief lid

28 dec 2008
    170
    0
    0
    Voel jij eigenlijk veel? Ik niks... En gebruik nochtans utrogestan. Maar mijn vorige zwangerschap heb ik ook zonder enig kwaaltje tot een einde gebracht. Enkel mijn borsten zijn gevoeliger, maar dat kan door de utro komen, en heb ook wel een erg opgezette buik.

18. Sterre1977

eerst maar eens woensdag overleven :) dat vind ik al doodeng....

ik laat de bloedtesten nu ook even, of misschien ga ik dinsdag een digitale doen haha..maar probeer het nu tot woensdag uit te zingen.

10 augustus zijn we uitgerekend Yuni, als alles goed gaat! Wat onwerkelijk allemaal.... Dit was overigens mijn eerste ICSI, ik had 2 cryo.s en dit was mijn laatste cryo...

dames bedankt allemaal!

19. Sterre1977

ik voel helemaal niets! behalve...gisterenavond om een uur of 22.00 werd ik in ene strontmisselijk echt met vlagen, toen begon ik wel te denken hmmm zal het dan... maar verder voel ik me kiplekker, ook wel weer eng, (waarom voel ik niets?!)

20. Yuni

Yuni Actief lid

28 dec 2008
    170
    0
    0
    Nog twee keer slapen... wij tellen precies ook af tot sinterklaas ;)

Deel Deze Pagina