Hey Sterre, weet jij al iets meer? Heb je nu nog eens getest gisteren? Ik mag vanaf 15u bellen. Begin nu toch een beetje te stresseren...
Heyyy Sterre. Ja hoor, ik ben zwanger En jij ook zie ik Gefeliciteerd meid!! Volgende week moet ik nog eens mijn bloed laten trekken om te kijken of mijn HCG mooi verdubbelt en na 3 weken krijg ik een echo. Kan je het allemaal een beetje vatten?
nee niet echt, jij wel Yuni Ik ook inderdaad, ik had een HCG van 595 al, dat schijnt mooi hoog te zijn. Tweede keer bloedprikken doen ze in ons ziekenhuis niet aan. Met 7 weken eerste echo, alleen dan zijn ze dicht ivm kerstsluiting, dus nu al op 20 december de echo. Gefeliciteerd meid!
Da's idd een mooie waarde hoor! Bij mij was het maar 110, maar ik weet van mijn vorige zwangerschap dat het ook niet hoog was in het begin. Komt wel goed Nog een dikke twee weken wachten voor jou dus, ik hoop dat ze snel passeren! En sowieso een super echo dan
geen probleem, alles boven de 100 is perfect zei mijn laborante. De een start wat sneller dan de ander.. ik hoop het ook, wachten duurt lang Dat we allebei een mooie echo hebben binnenkort!