Hallo iedereen, Ik heb een vraagje. Sinds vorig jaar ben ik gestopt met de pil en heb ik meteen cyclussen gehad van ongeveer 31 dagen. Vorige cyclus heb ik voor het eerst ovulatietesten gebruikt en zeer duidelijk mijn piek gevonden op dag 17. Echter in deze cyclus blijkt dat wat moeilijker. Ik zit nu op cd 22 en tot nu toe geen positieve test. Vorige week een 5tal dagen (veel) vruchtbare afscheiding gehad die nu weer weg is. Ik test met easy@home volgens de gebruiksaanwijzing en soms zelf tot 3x per dag. Kan ik toch mijn piek gemist hebben? Of komt mijn eisprong misschien toch nog? Ik heb nu al een dag menstruatiekrampen / ovulatiekrampen dus ik was er echt van overtuigd dat mijn test inmiddels positief ging zijn.
Het kan dat je hem gemist hebt. Zo'n piek is ook niet altijd even piekerig. Heb je een foto van je testen?
Hierbij een foto, op cd 18 maar 1 test geupload maar ik heb er die dag nog 2 gedaan en de ratio daarvan was ook rond 0.20
Ik heb toevallig net vandaag een positieve Ovulatietest. Wel 6 a 7 dagen later als vorige maand. Geeft dit een probleem met mijn luteale fase of blijft deze nagenoeg altijd even lang?