Hele late eisprong, is dat mogelijk??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nalala, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nalala

nalala Lid

9 nov 2013
    7
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hallo meiden!

Nadat ik gestopt ben met de pil heb ik twee (lange) cyclussen gehad: één van 37 dagen, en daarna één van 52 dagen. Inmiddels zit ik in mn derde cyclus, al op dag 55 inmiddels.
    Ik heb op de dag voor kerst en op oudjaarsdag getest, allebei de keren negatief helaas.
    Ik zit te twijfelen of het nut heeft nu weer te testen, want het kan theoretisch toch niet dat als ik vorige week en de week daarvoor negatief testte, ik nu positief zou kunnen testen? Dan zou ik wel een erg late eisprong gehad moeten hebben. Op internet kan ik niks vinden over tot hoe ver in de cyclus een eisprong nog mogelijk is, heeft hier misschien iemand een idee? En is het normaal dat je cyclussen alleen maar langer worden?

Vind het (nu al) best frustrerend, en ook best een beetje eng..

2. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Lastig.. Het kan ook zijn dat het een tijd heeft geduurd voor deze laatste cyclus opstartte. Dat kan dan betekenen dat je nu misschien pas halverwege je cyclus bent en niet op dag 55.

Ik zou aan de ovulatietesten en temperatuurmethoden gaan.

3. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Ja hoor ik had een eisprong op dag 58 en was zwanger.

4. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    Helaas Heb ik hier ook last van..zit nu ook op/rond de 50. is dit je 3e ronde van de pil af? ik wacht nog 1,5 week en dan naar huisarts. Alhoewel ik gister bruinverlies spotte, ene kant hoop ik op een nieuwe ronde, andere kant hoop ik op een positieve afloop! maar mijn geloof erin is weg, het gevoel dat je lichaam niet zelf wil en constant dezelfde en kortere cyclussen kan geven.

5. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Ik had een tijdje geleden ook een uitschieter, toen werd ik na 55 dagen ongesteld (normaal 32), slopend was dat omdat ik rond mn nod dus nog geen eisprong had gevoeld (realiseerde ik me pas toen ik m wél voelde, 11 dagen 'overtijd') megaveel testen ook verspild toen, begreep er niks van. Gelukkig nu weer helemaal op schema. T kan komen omdat je ziek bent geweest, stress hebt gehad, zoveel redenen.. T enige wat je kunt doen is wachten helaas. Je zou ook de dokter kunnen vragen om een medicijn wat je menstruatie opwekt maar ik wilde dat zelf niet omdat dat dan je volgende cyclus weer in de war kan gooien..

6. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    In mijn laatste lange cyclus heb ik ook een eisprong gehad, althans ik vermoedde een eisprong (roze bloedverlies en buikpijn, rugpijn), en 17 dagen later werd ik ongesteld.

Dit was rond dag 53/54!
    Met dag 71 ongesteld (dus cyclus van 70 dagen).

Deel Deze Pagina