Hoi Dames Zijn er hier dames die kort na de bevruchting of innesteling een schimmelinfectie hadden? Dit is de vierde ronde en normaal heb ik overal last van en nu niet echt! Deze ronde last van "niet lekker in mijn vel zitten, emotioneel", beetje spierpijn in bovenbenen en een schimmel infectie. Zit nu 7 dpo... Iemand een reactie? Positieve verhalen?
Ja ik gebruik nu ketoconazol zalf en dat kan ook met een eventuele bevruchting maar vroeg me af of dat een zwangerschapskwaal kan zijn... Heb het wel gegoogld en kan op zich wel maar wou graag ervaringsverhalen hahaha....
Ja een schimmelinfectie was mijn zwangerschapskwaaltje. Het er minstens elke maand 1 tijdens mijn zwangerschap, zo rot. Daarvoor nooit en daarna ook niet.
Bedankt voor jullie reactie. Helaas weet ik dat het elke kant op kan gaan... Zekerheid heb je pas bij een positieve test. Het is gewoon zo dat ik dit nooit heb gehad, elke maand wel allerlei kwaaltjes wat kan duiden op een zwangerschap of op de menstruatie.. Deze maand gewoon een gevoel. Maar ja, die heeft me ook regelmatig in de steek gelaten:x
Ik heb het telkens tijdens mijn zwangerschappen gehad en moest dan Canesten Gyno gebruiken. Dit mag gedurende de hele zwangerschap gebruikt worden. Een schimmelinfectie is vrij veel voorkomend tijdens de zwangerschap maar helaas moet je toch even afwachten tot je NOD. Ik zou er wel mee naar de dokter gaan en laten weten dat er een kans op zwangerschap is.
Ik ben al aan het behandelen, ik heb wel vaker schimmels maar deze zijn altijd de week na de menstruatie.. Maar afwachten hahaha.. Wachten duurt lang
Hier ook vaker schimmelinfectie maar dan na ongesteldheid! Gebruik ook canesten gyno Errrg vervelend altijd!
Ik heb nog nooit eerder een schimmel gehad en dit keer na mijn eisprong klachten. Nu aan het behandelen. Ik heb vandaag mijn NOD en nog nergens last van dus ik hoop dat dit van mij een kwaaltje is dat op zwangerschap wijst... al hoeft het dan natuurlijk niet elke maand terug te komen
Zo is het bij mij hetzelfde, nog nooit eerder last van gehad na de eisprong. Dacht dat het ook wel mee te maken had dat ik rond de eisprong zoveel sex heb gehad hahaha... Maar daar heb ik normaal ook geen last van. Hopen dat het idd een zwangerschapskwaal is. Hou je mij op de hoogte? Mijn NOD is zondag.... Succes en hoop dat je zwanger bent...
Ik had gisteren mijn NOD en getest maar geen streepje te bekennen. Wel dus ineens een schimmel, veel misselijk en andere klachtjes. Nog geen spoor van mijn ongesteldheid te bekennen. Ergens dus nog stiekem de hoop dat het kan... je leest het wel eens. Als ik morgen of overmorgen nog niet ongesteld ben doe ik nog een test! Jij succes met afwachten tot zondag, ik duim voor je!
Ja hier ook een schimmelinfectie na de verwachtte innestelling. Heb vaker een infectie gehad, maar altijd vlak na de menstruatie. Nu was het een eerste symptoom van zwangerschap. Helaas is het niet goed afgelopen (maar dat heeft waarschijnlijk een andere oorzaak). Testte toen wel op 14 DPO positief.
Shia, misschien irritatie op continue tampon gebruik??? Als je ook snachts tampons gebruikt , raad ik je aan om snachts maandverband te gebruiken
Bij mij was het waarschijnlijk wel een zwangerschapskwaaltje want ik ben zwanger! Gelukkig geen last meer van t schimmeltje!