Snel vraagje over buitenbaarmoederlijke zwangerschap!

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by mosie, Mar 26, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mosie

mosie Actief lid

Jan 15, 2009
    479
    0
    0
    Verlies je bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap ook een vruchtzakje of kan je dan van een normale miskraam uitgaan? Ik bloed nu 1.5 week en afgelopen zondag ben ik iets verloren wat op een vruchtzakje leek). Het bloedverlies is nu veel minder geworden. Ik heb geen buikpijn (alleen als ik in mijn buik druk, maar dat kan mijn darm ook zijn). wel wat duizelig, maar dit kan komen doordat ik zoveel bloedverlies gehad heb las ik door ijzertekort.
    Dus: verlies je bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap ook zoveel bloed en weefsel en evt het vruchtzakje of niet?

Overigens worden mijn zwangerschapstesten ook nog niet lichter en ik was maar 5-6 weken zwanger, vandaar mijn angst voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOihoi,

Bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap kan je ook bloedverlies hebben. Een vruchtzakje is heel lastig te zien bij een zwangerschap van 5-6 weken. Als het vloeien niet minder word neem dan even contact op met je huisarts dan kan er met de echo gekeken worden of je baarmoeder leeg is.

Imke

Share This Page