hmmm is dit normaal vorige week vrijdag was mijn ovutest echt heeeeeeel erg positief....nu ben ik gisteravond ongi geworden (zaterdag) dus tussen positieve ovulatietest en menstruatie zit maar 8 dagen is dit normaal... komt dit door ontpillen nog, of wat? (3 maanden geleden gestopt met de pil)
Hier precies het zelfde probleem. Ik heb vorige week woensdag positief getest en ben afgelopen vrijdag ongesteld geworden. 10 dagen er tussen. Ik heb wel gehoord dat het niet heel positief is als er zo weinig tijd tussen zit omdat de vrucht dan niet kan innesttelen maar het fijne weet ik er ook niet van. iemand anders wel?
Als je luteale fase (tijd tussen eisprong en ongi) korter is dan 10 dagen, dan kan het inderdaad zo zijn dat een bevruchte eicel te weinig tijd heeft om goed in te nestelen. Het baarmoederslijmvlies wordt dan te kort intact gehouden en te snel afgestoten. Als zoiets eenmalig voorkomt, is het niet zo erg. Het kan inderdaad ook met het ontpillen te maken hebben. Maar als je dit elke cyclus hebt, dan is het misschien wel eens goed om het na te laten kijken door een huisarts/gyn. Succes! Groetjes, Jippie
Dit heb ik ook, maar niet echt ongesteld. Sinds zaterdag hele kleine beetjes lichtroze bloedverlies. Vind het ook vreemd. Ook vorige week donderdag/vrijdag mijn ei gehad. Snap er niks meer van
Nee nog niet. Zit nu op mijn werk. Heb gister wel een test gedaan met een ovulatietest, maar deze was negatief dus neem aan dat mijn ongesteldheid vandaag doorzet. Zo niet dan doe ik morgen een test. Ik weet ook niet of een ovulatietest altijd positief moet zijn als je zwanger bent. Als dat het geval is ben ik dus echt niet zwanger, want was geen streepje te bekennen helaas..
Hhmm.. dat weet ik eigenlijk ook niet. Ik zou idd gewoon met een zwangerschapstest testen als je morgen nog niet ongesteld bent. Heb je 't gevoel dat je ongesteld gaat worden dan?
Nee heb niet de bij mij zo bekende lage rugpijn voor ik ongesteld word, maar las net dat als je ovutest negatief is je dan ook niet zwanger bent dus mijn ongie zit er aan te komen denk ik jammer.. En jij? Morgen testen?
Nou ik zou me niet vastpinnen op een negatieve ovutest! Ik weet niet welke ovutesten jij gebruikt? Ik had vorige maand een positieve ovutest 2 weken na mijn ei (duidelijk gezien op de ovutesten) en ben toch ongesteld geworden. Dit wilt dus niet altijd wat zeggen.. Aangezien je de voor jouw bekende rugklachten voor ongi nog niet hebt, kàn 't dus wel raak zijn! Spannend hoor.. Ik heb vanmorgen al getest met Matcare ultra, maar 't was negatief. Morgen nog maar eens testen en als 't dan weer negatief is dan wacht ik tot vrijdag (als ik in de tussentijd niet ongesteld geworden ben)..
misz18 spannend heb je al getest?! hier is het toch echt ongi en tis nu wel meer dan vorige x maar weet ook niet meer wat normaal is hihi.....vorige x maar 3 dagen weinig daar zit ik nu al overheen... zal hier toch wel ontpillen dna nog zijn... roosje laat je het weten als je morgenj test?!duim voor jullie alle2!
Nee gister alleen met een ovutest, maar die was negatief. Als ik woensdag niet ongesteld ben doe ik een zwangerschapstest..
Kon me toch niet beheersen. Ovutest gedaan. Behoorlijk duidelijke streep. Zwangerschapstest. Heeeeeeeeeel lichte streep. Zou het dan toch? Hoop dat ik niet ongie wordt en over 2 dagen wat duidelijker test
misz jaaaa zie je een streepje?! Wat goed dan denk ik dat je toch wel zwanger bent streep is streep toch!? Alvast een voorzichtige gefeliciteerd, zou over 2 dagen idd nog xtje doen! dan zal ie zeker duidelijker zijn!