ik weet niet zo goed waar ik deze vraag kan stellen dus ik doe dat hier maar. Ik ben bezig met een 8 dagen pakket voor mijn vriendin. Nu is mijn vraag ik wil de cadeautjes niet in een doos of mand doen en een tummytub heeft ze al. Heeft iemand een leuk ideetje voor mij ?
In een luieremmer? Of heeft ze die ook al? Of in een rieten wasmand....heb ik ook gehad. Een echte wasmand met deksel en zo'n zak er in met laundry erop. Hartstikke handig voor op de babykamer. Kwantum heeft ze wel geloof ik....ook kleintjes.
ja dat lijkt me wel wat maar aan de andere kant misschien heeft ze niks aan de wasmand of speelgoedmand of vind ze die niet leuk. Ze heeft wel een afvalemmer.
Ik heb het een keer in een flessenmand van Dille en Kamille gedaan. Dat is een soort rieten draagmand met vakken voor flessen, kun je in elk vakje iets doen. Weet alleen niet of ze die nog verkopen.
je heb van die leuke box tassen, daar kan een hoop in, en die kans ze straks leuk aan haar box hangen en het speelgoed in kwijt,
Die van mij zaten in gewonen manden (ik had er 3!). In een badje Of in zo'n mandje van de xenos waar dan speelgoed of toys op staan. Of nog beter in zo'n zak die je aan de box vast kan maken om speelgoed in te doen. die hebben ze wel bij prenatal (wel 20 euro geloof ik.....) Linda
dank je wel allemaal ik denk dat ik inderdaad zo'n zak ga kopen die je aan de box doet voor speelgoed.