Dag 8 na positieve ovulatietest een indroger? Ja na leestijd maar ik heb nooit indroger gehad, en loop al wat maandjes mee... liep dit bij jullie uit op niks of een zwangerschap? Hopelijk is mijn bijlage gelukt )
Ik zie zeker wat! Is het streepje roze of grijs ? Als het streepje roze is dan is het zeker hoopvol! Spannend hoor !
Vanmorgen met ochtend urine; niks.... toch een indrogen dus... erg jammer omdat ik toch wel het gevoel heb dat er iets gaande zou zijn (steekjes, borsten, lichtere urine etc...) Maar ik ben nu ook gewoon lid van de club van de kruidvat-indrogers. .. Wel K U T trouwens Maar ja niks aan te doen..
Maar je zit pas 8dpo toch? Dan is er toch nog niets verloren? Wie weet test je over een dag of 5/6 wel positief?
Ja precies dat is ook wel zo, bedoelde meer dat ik gisteren avond blij werd van een dode mus kon er niet goed van slapen en om half 7 nog een testke tegenaan gegooid. Toch jammer. 8 maanden na de missen abortion eindelijk goed slijmvlies en wad hele week thuis, geen verplicht nummer in bed afgedraaid en wat kleine symptomen. .. ik dacht het zou best kunnen.. Als je symptomen hebt moet je ook positief testen, dus test wad vals alarm en mn "symptomen" ook... je zou toch denken dat ik na 2x weet hoe het voelt Maar ook na 1,5jr blijf je onzeker )
Kwartiertje zo ongeveer... Maar ach vals alarm, even slikken en weer doorgaan... Er IS nig kans.. We shall see... Hopelijk kan ik hier volgende week mooie test plaatsen...