Ik lijk echt heeeeel in de verte iets te zien, haha. Moet ik wel mijn beste tuurogen opzetten . Hoeveel DPO ben je?
Ik zie echt niks.. Ik wil geen spelbreker zijn maar ik zie wel een voorgedrukte grijs/witachtig streepje. Maar geen roze..
Zoals in de reactie hierboven vermeld, op de foto grijs in het echt licht roze.. en daarnaast heb ik nog nooit een voorgedrukt lijntje gezien op de predictor ... en heb er al n miljoen gedaan Hahahaha maar goed over twee dagen zou het duidelijker moeten zijn
de predictor mag je niet open maken. Want dan is de kans groot dat er een vals streepje komt. Ik zie wat je bedoelt. Duimen gaan draaien voor je.
Oh dat wist ik niet, iig de reden dat ik hem open maakte was omdat ik wat zag maar kon het niet goed genoeg naar mijn zin zien! Maar ik zal het zeker onthouden!! Thankss
Oeh.. meestal ben ik een van de optimisten; een streep is een streep. Nu twijfel ik eerlijk gezegd ook. Hoop dat je een oplopend lijntje gaat zien!
Ik zie een streepje maar ik moest gelijk denken aan de voorgedrukte streep die de predictor heeft. Ik hoop voor je dat je over een dag of 2 een overduidelijk zwangerstreepje hebt!
Ik heb precies zon lijntje gehad op 7 of 8 dpo. Heb hem ook open gemaakt omdat ik dacht zie ik nu wat of niet? Zie mijn banner, hij liep keurig op. Heb even de foto opgezocht en zie dat hij zelfs nog minder duidelijk is dan jou streepje. Het is de onderste test. De bovenste is van 2 dagen ervoor omdat ik na 3 maaden achter elkaar positief testen maar toch ongi werd of vmk kreeg, ik benieuwd was of ik uberhaupt wel negatief kon testen. Ik wilde gewoon eens een witte test zien.
Hoe oud is de test toen je de foto nam? Hij lijkt al eventjes te liggen namelijk. Zeker als je hem vergeljkt met de foto van de 2 strippen die hierboven geplaatst is.