Goedemiddag dames, Ik voel me raar. Ik heb altijd een natuurlijke cyclus gehad tussen 28-30 dagen. Bijna nooit 30, laten we zeggen uiterlijk 29. Vorige maand, ondanks mijn nette natuurlijke cyclus, heb ik om medicatie gevraagd ter ondersteuning van een cryo-poging. Op testdatum menstruatie gehad van 1-5 dagen en uiteraard tijdig gestopt met de medicatie. Geen aftereffects gehad, ook niet gedurende gebruik van de medicijnen. Nu het volgende.. Mijn cyclus na deze menstruatie verloopt erg raar. Zonder enige andere symptomen heb ik op dag 20 ineens donkere afscheiding. Geen roze bloed, maar echt donkere afscheiding bij het afvegen. Nu is het de derde dag en ik merk dat mijn inlegkruisje best nat is geworden van de donkere afscheiding. Nog geen bloed te bekennen. Ovulatie heb ik niet bijgehouden deze maand, simpelweg omdat ik er geen zin in had. Had er even genoeg van. Ik heb verder geen symptomen, dan echt een percentage misselijk gevoel en nogal verzwaard gevoel in onderbuik. Wie heeft dit ooit ervaren?