Scheren/harsen/waxen

Discussion in 'Zwangerschap' started by Jolien2, Mar 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

Jul 22, 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden, ik wilde jullie mijn ervaring niet onthouden. Ben er nl erg enthousiast over :) vorige week heb ik mij voor het eerst laten waxen (jaja van onder). Lichtelijk gênant en deed wel wat zeer. Maar het resultaat, super fijn! Nog steeds geen stoppels oid. Het blijft tot 4 weken weg, dus ben benieuwd.

Kortom, goede manier van ontharen als je er (straks) zelf niet meer bij kunt :)

2. Pinokkio89

Pinokkio89 Niet meer actief

Heb er al eens meerderen over gehoord, en indd allemaal enthousiast.. Heb het zelf nog nooit gedaan, maar wie weet misschien wel in de toekomst ;)

3. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

Jul 22, 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou t doen :) wel even een drempel over maar zij doen t dagelijks.
    Groupon heeft nu een actie: 3x voor 49 euro. Ipv 37 euro per keer.

4. Regenboogmam

Regenboogmam Actief lid

Aug 21, 2008
    389
    0
    16
    Ik ben nu 3 keer geweest. Heerlijk! En na de 1e keer doet het bijna geen pijn meer. En het blijft zo lang weg. Ik ga nooit meer anders doen!

5. Pinokkio89

Permanente ontharing lijkt me ook wel wat ^^

Het is niet zozeer de pijn waarom ik niet ga, maar het feit dat je het een hele poos moet laten groeien haha..

6. Manuk

Manuk Fanatiek lid

Oct 19, 2010
    2,751
    62
    48
    Female
    Groningen
    Bedankt voor de tip, maar ik pas graag..

Ik red me wel met mijn scheermesje;)

7. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Auwwwwwwwwwwwwwwww....:(

8. Isade

Isade Actief lid

Nov 4, 2012
    362
    0
    0
    NULL
    Ik heb dat tijdje terug gedaan bij 'Delete' erg professioneel, vrij snel klaar en pijn? Ach een bevalling is er niks bij, gok ik zo :)
    Ik vond het ook het meest vervelende om het van tevoren te laten groeien. Maar dat was echt het vervelendste, daarna hele hoop plezier van gehad!!

9. deetje8

deetje8 Bekend lid

Nov 29, 2012
    781
    0
    0
    Niks voor mij. Gebruik scheermesje wel.

10. Marijn

Marijn Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,551
    25
    48
    Mag ik vragen hoe dat dan precies gaat..? Helemaal naakt met de benen wijd? Ik ben nou niet bepaald heel zeker over mijn vagina, zou dat toch wel een beetje eng vinden.

11. takhen

takhen Fanatiek lid

Nov 13, 2009
    2,386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    En hebben jullie dan alleen bikini lijn laten doen of helemaal kaal?

12. kleinepien

kleinepien Fanatiek lid

Mar 1, 2013
    1,363
    1,416
    113
    Female
    Oost-Groningen
    Dat vroeg ik me dus ook af... Als je voor dat geld allen de bikinilijn kwijt bent, pruts ik wel lekker door met mn scheermesje.
    En anders mag vriend zich uitleven daar beneden. :p

13. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

Jul 22, 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een brazilian wax laten doen, dus inderdaad met de benen wijd :) t was wel een drempel om te gaan zeker dat haar te laten groeien vond ik niets maar het resultaat is t waard :)

14. lucymila

lucymila Niet meer actief

Heb er wel eens aan zitten denken (brazilian wax), maar ik durf het (nog) niet. Ik ben een beetje onzeker over de pijn...

Is er verschil in beautysalons? Zijn er aanraders of juist afraders (regio arnhem/nijmegen)?

15. Regenboogmam

Regenboogmam Actief lid

Aug 21, 2008
    389
    0
    16
    1e keer deed bij mij wel echt serieus pijn. Maar het duurt maar even en de tweede keer doet het geen zeer meer.
    Wel is aan te raden om het niet bij een beautysalon te doen doe het 'erbij' doet. Het kan namelijk ook niet goed gaan. Dus ga naar iemand die ervaring heeft!

16. Esje87

Esje87 Actief lid

Jan 17, 2012
    281
    1
    0
    Amsterdam
    Ik doe het al een jaar of 2 en ben er super blij mee.
    Ja het is inderdaad soms beetje genant dat je daar met je benen wijd ligt, maar die vrouwen doen het iedere dag en hebben al heel veel verschillende vormen en maten gezien.
    En de pijn gaat ook weer over, maar het resultaat blijft! Oke voor een paar weekjes dan hahahaha

17. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Ik zit er ook over na te denken.. Scheren gaat nu wat lastiger worden.. Blind lukt het me wel, maar denk dat als mijn buik groter wordt ik er echt niet meer bij kan. En manlief is btje klunzig aangelegd dus die vertrouw ik niet in die buurt met een scherp voorwerp haha..

Moet er niet aan denken het te moeten laten groeien tot aan de bevalling :p Dus misschien toch maar eens naar kijken..

18. Isade

Isade Actief lid

Nov 4, 2012
    362
    0
    0
    NULL
    Ik ben nog maar een keer geweest. Via vakantieveilingen een brazilian wax, niet duur. Kadootje van manlief (hoezo eigen belang??) Ik zei meteen dat doe ik echt niet!! Maar na een hoop gelezen te hebben en de site bezocht te hebben besloot ik het er op te wagen. Dit was bij Delete In Utrecht, het was de moeite waard om heen te rijden. Ja je moet met je benen wijd en ja ik kan me leukere dingen voorstellen en ja scheren doet minder pijn maar....
    De voordelen aan delete vond ik dat ze heel ervaren zijn. Je gaat gewoon met een dame een cabine in, een beetje a la beauty salon. Je gaat op de tafel liggen en zij legt uit wat er gebeurd. Als je wil stoppen of te pijnlijk vind geen probleem... Je krijgt een stress bal om in te knijpen. En daarna, weken lang helemaal kaal!!! Dat voelt echt wel prettig en scheelt een hoop werk.1 tip als je er een dagje uit van maakt zoals wij gedaan hebben zorg dan dat je op het einde naar Delete gaat en niet op het begin :)

19. Pinokkio89

De napijn schijnt ook wel vervelend te zijn? Misschien dat ik het toch maar een keer erop waag :D

20. Username

Username Niet meer actief

Ik ben een paar weken geleden voor t eerst geweest. Bij Delete. Is me prima bevallen. En pijn? Dat viel echt mee vond ik. Een paar stukjes die gevoelig waren, maar verder niet.
    Met 37 weken ga ik nog een keer en dan na de bevalling weer. Echt een uitkomst :) ik schoor altijd maar kan er nu niet goed meer bij dus vandaar dat ik het uiteindelijk toch maar eens heb laten doen.

Share This Page