zwanger??

Discussion in 'Zwanger worden' started by catherina, Oct 26, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. catherina

catherina Actief lid

Oct 25, 2009
    103
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 catherina, Oct 26, 2009
    Last edited: Oct 26, 2009
    Ik ben sinds een week een beetje misselijk, eigenlijk hele dag door. Ook heb ik het gevoel dat ik ongi moet worden, pijn en steken links en rechtsonder in mijn buik.
    En naar mijn idee constant gezwollen tepels.
    Mijn vorige cyclus was 34 dagen, ik zou eigenlijk afgelopen woensdag ongi moeten worden, heb gisteren een test gedaan en die was negatief.
    Wie herkent dit? :(

2. Nikske89

Nikske89 VIP lid

Mar 3, 2009
    6,374
    0
    36
    Female
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik heb het ook een maand gehad, en bij overtijd een nega test. Later bleek dat mijn cyclus langer was. Waar de klachten vandaan kwamen weet ik nog steeds niet.

Misschien kun je over een paar dagen nog eens testen...

Hopelijk heb je dan 2 vette strepen op je test staan.

3. Alita

Alita Niet meer actief

hoelang ben je nu met de pil gestopt dan?

4. catherina

catherina Actief lid

Oct 25, 2009
    103
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sinds juli

5. music4life

music4life Niet meer actief

hmm mischien moet je lijf nog ontpillen..is het je 2e kindje of een 1ste...

6. catherina

catherina Actief lid

Oct 25, 2009
    103
    0
    0
    NULL
    NULL
  7. music4life

music4life Niet meer actief

ok ja dan kan het wat langer duren ,omdat je lang de pil hebt geslikt (denk ik) ik heb er 9 maanden over gedaan om zwanger te worden ik slikte vanaf mn 15e de pil... je kan een langere cyclus hebben nu!

8. catherina

catherina Actief lid

Oct 25, 2009
    103
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de pil meer dan 15 jaar geslikt, dus kan idd best zijn dat ik een lange cyclus heb.
    Maar het is meer het gevoel wat ik al meer dan een week heb dat ik ongi moet worden en dan bij ieder toiletbezoek weer spannend.
    Ik kijk het nog even aan en anders breng ik een keer een bezoek aan de huisarts, want onregelmatige cyclus is ook niet fijn.
    Ik heb dan nog een nadeel dat mijn man int. chauffeur is dus in 9 van de 10 gevallen gebeurt er door de week niets, dat bemoeilijkt het ook.

9. Nikske89

Nikske89 VIP lid

Mar 3, 2009
    6,374
    0
    36
    Female
    Doktersassistente
    Limburg
    Hoe onregelmatig is jou cyclus? Mijn verschilt tussen de 28 en 34, dat is dus een week verschil, maar daar doet de huisarts niets aan als je korter dan 1 jaar bezig bent.

Gooi er tegen het eind van de week nog eens een test tegenaan, wie weet......

10. catherina

catherina Actief lid

Oct 25, 2009
    103
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn vorige cyclus was 34 en nu al 41.
    Heb ongeveer 3 weken geleden ovulatietesten gedaan en na meer dan een week testen was het zover.
    Ik weet van mijn schoonzus dat onze huisarts daar wel wat mee doet, hij stuurt je nog niet door, maar zal je iets voorschrijven voor een regelmatige cyclus.
    Hij zegt zo je wilt het toch graag, dus waarom dan zolang wachten.

11. Nikske89

Nikske89 VIP lid

Mar 3, 2009
    6,374
    0
    36
    Female
    Doktersassistente
    Limburg
    Gebruik je toevallig Etos zwanger worden? Daar zit een natuurlijk product in om je cyclus regelmatig te krijgen. Het hielp bij mij echt goed in het begin, (kijk maar naar mijn onderschrift) maar hoe langer ik het gebruik hoe vaker ik het vergeet *schaam me* en nu schommelt het weer een beetje.

Proberen waard?!?!

14 dagen na je positieve ovu-test zou je een goede zwangerschapstest kunnen hebben.

Succes!!

12. Alita

Alita Niet meer actief

he dus je hebt geveeën rond je ei?
    Ik zou gewoon nog even deze week aankijken en dan eens een testje wagen.... het maakt volgens mij niks uit hoelang je je pil hebt geslikt hoor, ik was gelijk zwanger na bijna ook 15 jaar de pil te hebben geslikt. Bij ieder vouw is het gewoon anders, je moet er altijd vanuit gaan dat het ongeveer toch wel een jaar duurt hoor om zwanger te raken...

13. catherina

catherina Actief lid

Oct 25, 2009
    103
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, ik heb alleen foliumzuur.
    Misschien dat ik ze toch ga kopen dan.

14. catherina

catherina Actief lid

Oct 25, 2009
    103
    0
    0
    NULL
    NULL
    de dag voor de ovu test gevreeën. Toen ik 's avonds teste was er niets te zien en de volgende avond een vaag streepje dus was de ovulatie al geweest

15. Alita

Alita Niet meer actief

mmm msichien was het wel raak.....

Share This Page