het bekende vraagje, zou ik zwanger kunnen zijn, ben radeloos

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door skatjuh87, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

hallo dames,
    waarschijnlijk worden jullie egt moe van deze vraag maar hopelijk worden jullie niet boos op mij als ik hem nog eens stel. Hoe groot is de kans dat ik zwanger ben?

ik ben al 16 maand bezig voor n kleine, heb deze maand medicijnen gekregen om een bloeding op te wekken en zou dan aan de clomid beginnen. Door de medicijnen had ik woensdag ongesteld moeten worden maar er is nog steeds niks. Aan mijn templijst is niet te zien dat ik een eisprong heb gehad en mijn man en ik hebben ook maar 1 keer geklust deze maand. ik weet dat daardoor de kans kleiner is, maar toch betekent het natuurlijk wel wat dat ik niet ongie word. Ik weet dat ik al kan testen maar wil geld en een teleurstelling besparen.

Klachten zijn:
    - uitblijven menstruatie
    - steken in mijn onderbuik
    - pijn in mijn onderbuik als ik ga zitten, het steekt dan door in mijn baarmoeder

verder heb ik eigenlijk nergens last van.

wat denken jullie?

2. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Als je zeker wil zijn, moet je een test doen.
    Moet het wel minstens zon 2 weken geleden zijn dat je sex hebt gehad, anders kan het natuurlijk nog niet te zien zijn.
    Wij kunnen helaas niet zo zien of je zwanger bent...

3. skatjuh87

t is al meer dan 2 weken geleden, bedankt voor je reactie

4. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ik denk eerlijk gezegd dat de kans erg klein is. Ik zou wel even de arts contacteren die je de medicijnen heeft voorgeschreven want over het algemeen werken ze wel goed. Ik denk ook dat de pijn een reactie is op de medicijnen.

Heb je al een test gedaan?

5. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    ik denk dat de kans heel klein is maar ik zal maar is gaan testen en als die negatief is even je arts bellen

6. skatjuh87

hallo dames, ik ben ondertussen al een aardig tijdje van de medicijnen af, had de gyn al gebeld en die gaf aan dat mijn klachten niet hoorde bij de bijwerkingen van de medicijnen. Verder vond ze het erg raar dat ik nog niet ongesteld was, en dat was vrijdag al. Als ik woensdag nog niet ongesteld ben moet ik het zh opbellen voor n afspraak want dan klopt er iets niet. De kans lijkt mij ook klein vanwege de aantal keer dat we geklust hebben ( mijn man en ik zijn beide ziek geweest, op t verkeerde moment )
    tog vond zelf de gyn het raar. ik heb nog niet getest en ben dat ook niet van plan. Als ik woensdag nog nie ongie ben bel k t zh en als k zwanger ben merk k t dan vanzelf wel.

7. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Welke medicijnen om de bloeding op te wekken heb je gekregen? En hoeveel dagen geleden heb je de laatste pil ingenomen?

8. skatjuh87

ik heb duphaston gekregen. Heb vorige week zondag de laatste pil ingenomen na 10 slikken. hierna zou ik na 3 dgn ongesteld moeten worden. Zit nu al op 8 dagen dus 5 dagen overtijd,

trouwens ik vloei ook enorm ( gewoon doorzichtig maar erg veel )
    en heb heel veel last van acne ( heb normaal er al veel last van maar nu is t egt te bont gewoon )

9. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    waarom wil je niet testen?

10. skatjuh87

ik heb al veel geld weggegooid aan testen ( al wel n tijd geleden )

als ik nu test en hij is neg en toch duurt t nog n tijd voor k ongesteld word dan begint mijn hoop weer te komen. Dan krijg ik eerst n teleurstelling als de test negatief is en nog een keer als ik ongesteld word. Als ik niet test kan ik maar 1 teleurstelling krijgen en dat is als ik ongesteld word.

Klinkt dat heel raar?

11. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    nee hoor.. ik heb het veel testen niet meegemaakt, maar kan wel wat bij voorstellen!

12. skatjuh87

ik moet eerlijk zeggen dat het me wel steeds zwaarder valt om niet te testen, ik hoop gewoon zo dat het raak is. na 16 maanden wil ik ook graag aan de beurt zijn. als ik woensdag nog niet ongesteld ben hang ik gewoon direct aan de telefoon met de gyn

13. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Sommigen reageren niet goed op een Duphaston-kuur, dat kan ook nog. Dan zou je over moeten op Primolut of Provera. Dit is een vergelijkbare kuur. De kans op een zwangerschap lijkt mij heel erg klein, omdat je zeer waarschijnlijk geen eisprong hebt gehad. Succes!

14. skatjuh87

t kan idd zo zijn dat de kuur niet aanslaat, maar ook met n normale cyclus zou k nu al wel ongesteld moeten zijn. Gemiddeld heb ik n cyclus van 35 dgn dus houd in dat ik ook al 4 dagen over tijd ben

15. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Wat wil je nu in de onzekerheid zitten of weten waar je aan toe bent?
    Als je test weet je hoe het zit toch? Bij positief heb je dus geluk gehad en bij negatief, weet je dat je moet wachten op je ongesteldheid. Snap niet goed waarom je wacht.
    Die ene test is het geld ook niet toch?

16. skatjuh87

ik blijf gewoon wachten, ga proberen er niet teveel aan te denken. Het is ook al snel woensdag dus dat hou ik nog wel vol

en september, voor mij is die ene test het geld zeker wel

17. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    nou ok, dan wens ik je heel veel succes met wachten..
    Woensdag is ook al zo, maar probeer dan niet teveel hier te neuzen maar afleiding te zoeken!!

18. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Skatjuh, gelukkig is het al snel woensdag ;)

Ik hoop dat er voor jullie toch een wondertje is gebeurd.

liefs

19. skatjuh87

hier ook n update van mijn kant. Sorry voor al mijn vragen, het heeft nu geen zin meer. Ik ben gisteravond ongesteld geworden.
    bedankt voor jullie reacties

Deel Deze Pagina