Hoi Dames, Afgelopen maandag 11 DPO testte duidelijk positief. ( 19:00 savonds ) Daarom had ik vandaag, 14 DPO ( 06:30 ), een knaller verwacht maar ik zie geen oploop. Wat denk jullie? Ik word er ontzettend nerveus en onzeker van. liefs
Dit zijn de testjes van sensitest. Moet ik me zorgen maken? Ga sowieso zondag nog eens testen. Na 3 missed abortions en een mola-zwangerschap hoop ik zo dat het een keer goed gaat.
Ik durf het echt niet te zeggen, zeker niet met deze testen want daar heb ik nog nooit mee getest. Bij mij is geen oploop een teken dat het niet goed gaat, nu 3x mee gemaakt, laatste keer vorige maand nog. Vandaag had ik wel oploop, maar hier ook nov erg onzeker hoor, kan zomaar weer anders zijn. Hopelijk zit het bij jou gewoon goed!
Jij helaas ook ervaring, zo klote. Hopelijk zit het deze keer voor ons beide goed. Heb ook mooi oplopende testen gehad die alsnog eindigde in een miskraam dus ik weet dat het geen garantie is maar het is wel fijner om te zien. Zal sowieso mijn test van aanstaande zondag nog plaatsen. Duimen voor ons allebei!
Ik ken deze testen wel en zie inderdaad helaas geen oploop. Je test van 11dpo is prachtig. Als je wil weten hoe ze bij mij opliepen kun je mijn test topic (25 mIU Sensitest) opzoeken als je wil. Hoop dat het een foute test was en je morgen een knaller hebt!
Dankjewel, ik blijf toch nog een beetje hoop houden omdat 11 dpo al zo mooi was. Ik jan jouw topic niet vinden? Kun je ‘m linken?
Ik snap dat je hoop houdt! Zie deze link! https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/testen-10-en-11dpo-na-ivf.728695/
Ik zie hier helaas weinig tot geen oploop. Als ik kijk naar mijn ervaring dan ziet dit er niet best uit. Hoop dat ik ongelijk heb
Ik zou je niet te veel schrik laten maken. Vind het eigenlijk erg dat sommige dames zeggen “ziet er niet te best uit”. Ik lees verhalen van vrouwen waarbij geen oploop zorgde voor een normale zwangerschap. En oploop dan weer zorgde voor een miskraam. Zou je dus echt niet gek laten maken ☺️ laat de natuur z’n ding maar doen! Ik denk niet dat onze ouders of voorouders elke dag een test deden of zo. Twee strepen zijn twee strepen. Het hangt van zoveel af.
Als er een mening wordt gevraagd, is het eerlijk om echt te zeggen wat je denkt toch? Anders moet je hier geen mening vragen. Er zijn hier genoeg vrouwen die heel veel ervaring hebben. Als je dat niet wilt horen, is dit denk ik niet de juiste plaats om vragen over testen te vragen. Ik twijfelde vorige maand zelf en heb ook meningen gevraagd. De meesten zeiden dat het er niet best uit zag, en dat vond ik zelf dus ook. En dat klopte, want het werd een vmk. Als iedereen hier had gezegd dat het er wel goed uit zag, had ik echt een hardere klap nog gehad. Eerlijkheid duurt het langst en ja, natuurlijk kan je er naast zitten en kan het anders gaan dan gezegd, maar dat is bij alles zo. En er is niets zo spannend dan een zwangerschap, zeker ook in het begin.
Moeten we dan maar bij iedereen zeggen ‘ziet er goed uit’ terwijl dat niet zo is? Het is gewoon een feit dat meestal als testjes echt niet oplopen het fout gaat. Iemand vraagt niet voor niks om een mening, als we allemaal zeggen “niks aan de hand, top” terwijl dat niet zo is dan kunnen ze net zo goed niks vragen. In sommige gevallen trekt het weer mooi recht (zoals nu, gefeliciteerd en fijn! ❤️) maar in veel ook niet.
Dankjewel, ik weet dat het geen garantie is maar ik ben erg blij! Donkerder gaat het niet worden. Over een kleine 2 weken de eerste echo, spannend!