Hoi, Ben deze maand voor het eerst begonnen met ovutesten. Cyclus weet ik nog niet, voorheen was dat 28 dagen. Ben begonnen op cd 10. Op cd 11 en 12 zijn de streepjes iets donkerder maar niet positief. Nu lijkt die van net weer ietsje donkerder. Moet ik nu nog doortesten of heeft dat deze maand geen zin meer? Kan die nog gaan knallen of niet?
Nou zeg, hij wordt op z'n kop geplaatst?! Heb ik op de pc ook met foto's van mijn iPhone! Weet niet hoe ik dit moet oplossen, sorry.
Heb ook nog even een foto gemaakt met mijn fotocamera. In het echt zie je de streepjes wel ietsje duidelijker. Heb trouwens ook al sinds eind vorige week zo nu en dan wat zere borsten en af en toe buikpijn (ter hoogte van mijn eierstokken denk ik).
Gewoon doortesten hoor!! Er zit nog geen positieve bij, en idd hij kan nog gaan knallen. Ik heb soms op dag 23 van mijn cyclus een positieve ovutest. Een een andere keer op dag 17. Verschilt wel eens wat per cyclus.
O? Zo laat pas? Ik zit vandaag pas op cd 13 dus dan moet ik dus nog wel even doortesten. Dan moet ik ook maar even extra testen gaan bestellen want ik heb er nog maar 5. Maar is het dan niet vreemd dat de test 2 dagen wat donkerder was en toen weer licht werd?
Nee hoor dat is niet vreemd, je hebt altijd wat lh in je lijf en die waarde schommelt wel eens wat. Pas als de waarde omhoog schiet naarje piek dan knalt de test er ineens af. Een positieve ovutest is overduidelijk positief, daar hoef je niet over te twijfelen.