6 dagen lichte streep ovu test?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mama Rosa, 29 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Rosa

Mama Rosa Lid

7 jan 2012
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Ik heb even een vraagje.ik ben vorige week maandag begonnen met ovulatie testen, daarvoor nog nooit gebruikt. Ik heb nu al 6 dagen op elke dag rond dezelfde tijd een zelfde kleur streepje. Een licht rosé streepje, wel duidelijk maar niet even donker al de test streep. Zijn er andere die dit ook hebben. Ik ben bang dat ik mij ei deze maand "mis"...!:(

2. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Een licht test streepje kan je in principe altijd wel krijgen, waar je ook zit in je cyclus, omdat lh altijd aanwezig is in urine. Pas als er een eisprong gaat aankomen, neemt de lh toe. Als die op zijn piek is, krijg je een teststreepje die even donker is, of donkerder, als de controle streep.
    Dus je moet nog even doortesten tot je wel een positieve test hebt.
    Succes!:)

3. Mama Rosa

Mama Rosa Lid

7 jan 2012
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste rosa5 :)
    Dankjewel voor je reactie, ik heb net ook op sensitest.nl gekeken en inderdaad doortesten, ik denk dat ik de komende dagen twee keer per dag test. Om zeker te weten wanneer het is!
    Jij nog gefeliciteerd! Hoe lang heeft het geduurd?

4. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Deze zwangerschap was heel snel raak. 1e ronde een mk en 2e ronde was het weer raak. Dat is dus deze zwangerschap.;)
    Bedankt voor de felicitatie! Hopelijk is het bij jou ook snel raak.
    Maar eerst maar eens een knaller van een test!:)

5. Mama Rosa

Mama Rosa Lid

7 jan 2012
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vervelend van de mk, maar wat geweldig dat het daarna gelijk weer raak was! Ik wacht gewoon de testen af, heb jij ook ovu testen gebruikt?

6. bibilv

bibilv Actief lid

3 nov 2011
    235
    1
    18
    NULL
    NULL
    ik had ook de hele maand een licht streepje op mijn ovu test hij werd maar niet donkerder...
    Zelfs niet op de dag dat ik toch egt mijn ei heb gehad..
    Ben toch zwanger geworden die maand.
    Gewoon veel klussen wij deden het elke dag hihi
    Ik maakt me ook heel erg druk over die testen en achteraf zijn ze zonde van mijn geld en tijd geweest haha

7. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ja ik heb zelf ook ovu testen gebruikt maar dan die van zwanger en kids.

Deel Deze Pagina