8 dgn voor nod positief getest..

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Pollewop, 22 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    mooie test gefeliciteerd

2. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    gefeliciteerd zeg, met zo'n vroege posi test!

kan dat echt? ik zou afgelopen vrijdag of zaterdag de innesteling gehad moeten hebben en ben van vrijdag op zaterdagnacht flink ziek geweest, buikkramp, flinke koorts en zaterdagochtend overgegeven, daarna knapte ik meteen weer op..zou dat van een evt innesteling geweest kunnen zijn dan?

zit vandaag op 4 dgn voor nod.. heb stiekem al getest maar negatief.. :(

3. Pollewop

Pollewop Actief lid

7 dec 2006
    477
    0
    0
    Moeder zijn!!
    Vandaag m'n nod.. Toch een beetje spannend tot deze dag natuurlijk.. Ma niks te bekennen!! Afgelopen dagen heb ik niet meer test dus vandaag toch een test gedaan..
    Hahaha!! Duidelijker kan niet!! Echte super streep!!
    Mijn dag kan niet meer stuk..
    Wanneer bellen jullie de verloskundige?? Bij m'n andere 2 belde ik meteen.. Maar t duurt toch lang voordat je een echo krijgt hè?! En aangezien ik de telefoniste ken ben ik aant denken om nog eventjes te wachten met bellen..wat zouden jullie doen?

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Als je geen voorgeschiedenis hebt van miskraan/vroeggeboorte oid zou ik met 5 weken bellen.

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Gefelicteerd. Wie weet ben je dan langer zwanger als gedacht.
    Als je zelf kan wachten kan je een weekje wachten, maar dat verschil maakt niet uit toch? er veranderd niks aan of je nu belt of over een week toch?
    Geniet ervan!

Deel Deze Pagina