gefeliciteerd zeg, met zo'n vroege posi test! kan dat echt? ik zou afgelopen vrijdag of zaterdag de innesteling gehad moeten hebben en ben van vrijdag op zaterdagnacht flink ziek geweest, buikkramp, flinke koorts en zaterdagochtend overgegeven, daarna knapte ik meteen weer op..zou dat van een evt innesteling geweest kunnen zijn dan? zit vandaag op 4 dgn voor nod.. heb stiekem al getest maar negatief..
Vandaag m'n nod.. Toch een beetje spannend tot deze dag natuurlijk.. Ma niks te bekennen!! Afgelopen dagen heb ik niet meer test dus vandaag toch een test gedaan.. Hahaha!! Duidelijker kan niet!! Echte super streep!! Mijn dag kan niet meer stuk.. Wanneer bellen jullie de verloskundige?? Bij m'n andere 2 belde ik meteen.. Maar t duurt toch lang voordat je een echo krijgt hè?! En aangezien ik de telefoniste ken ben ik aant denken om nog eventjes te wachten met bellen..wat zouden jullie doen?
Gefelicteerd. Wie weet ben je dan langer zwanger als gedacht. Als je zelf kan wachten kan je een weekje wachten, maar dat verschil maakt niet uit toch? er veranderd niks aan of je nu belt of over een week toch? Geniet ervan!