9 juli mk gehad met 9 weken. Hartje gestopt. 9 augustus 1e menstruatie weer. 21 of 23 augustus positieve ovu test. Had 2 pieken leek wel. Eergisteren menstruatie krampjes en steekjes bij ei leider/baarmoeder. Gisteren getest met action early. Omo wit. Vanmorgen weer met action early. En nu dit. Had t niet verwacht. Maar streepje lijkt beetje scheef te staan. Wel roze. Op de test zelf lijkt hij nu ineens ook minder goed te zien.
En deze nu na 10 minuten. Zie in t echt nu een heeeel dun grijs lijntje. Maar de 1e foto was binnen 3 minuten en t lijntje kwam vrijwel meteen. Pfff
Heb je een foto van je positieve ovu testen. Je zou dan nu 11 of 9 dpo zijn. Ik zie de streep wel maar hij staat te dicht op de controle streep. De controlestreep staat op de foto naar rechts en de teststreep juist naar links. Wanneer de controlestreep naar rechts staat moet de teststreep ook naar rechts staan omdat de afstand tussen beide strepen altijd gelijk is.
Ik twijfel of de test wel echt positief is. De 2e van boven lijkt toch net iets lichter dan de controlestreep. Ik heb mijn tekst in mjjn eerste reactie ff aangepast ivm je zwtest. Nog een aanvulling.. hij lijkt idd ook nog eens scheef te staan (op de foto de onderkang uitlopend naar links). Ik zou over 2 dagen nogmaals testen.
Ik vind de zwangerschapstest ook niet positief helaas. Maar ook ovulatietest niet. Beide streepjes moeten minstens even donker zijn, dan is hij officieel pas positief.
Hij is nu trouwens omo wit. Er zou toch geen streepje meteen komen als ik niet zwanger ben? Maar nu niks meer te zien. Afwachten maar.
Ja denk dat mijn piek in de nacht was. En gemist heb. Maar hoor ook wel vaker dat sommige niet positiever testen dan dit met ovu testen.
Als een streepje niet op de goede plek staat kan hij idd komen zonder zwanger te zijn. Vaak is dat een ophoping van kleurstof wat heeeeel langzaam door trekt waardoor het lijkt alsof er een streep staat. Maar dit is dan gewoin het doortrekken vd vloeistof en verdwijnt dus weer. Een echt posi resultaat wordt niet binnen een half uur ineens weer negatief namelijk
Ik vind je ovu positief en vind je eerste foto van zw test heel duidelijk! Vreemd hoor! Nog is proberen?