Verklaart je lagere temp dus meis Test is ook nog prachtig! Ik ga er vanuit dat dit helemaal goed gaat komen hoor !!!! Knuffels!!!
Misschien geeft het rust voor je als je stopt met temperaturen? Je testen zien er hartstikke goed uit. En ik zeg het er ook nog maar bij haha kwaaltjes zeggen helemaal niks. Ze zeggen niks over het verloop van de zwangerschap. Kan ook dat je pas later ineens kwaaltjes krijgt maar dat hoeft ook niet.
Ik heb nog niet eerder gereageerd,maar ga je nu toch voorzichtig feliciteren hoor.Volgens mij heb je prachtige testen,en ook je temp ziet er prima uit,vergelijkbaar met mijn eigen lijsten tijdens zwangerschappen. Tot zover...het begin is er!Ik ga meeduimen voor een goede zwangerschap,met een prachtig wondertje aan het eind van een veelbewogen weg.
Oh dank je pipo!! Dat jij me zelfs voorzichtig feliciteerd is echt bijzonder Ik geloof dat ik maar eens moet gaan uitkijken naar een zwangerschapsticker
@MelZoe Wat goed zeg. Zien er super goed uit en fijn dat je temp omhoog gegaan is. Hoever zou je nu zijn ongeveer?
Ik weet niet meer hoe het moet.... Zal vanavond of morgen wel even kijken op mijn lappie En vandaag 19 dpo is uhhh 5 weken ongeveer toch...? Cyclus ligt tussen de 29 en 31 dagen normaal gesproken
4 weken en 5 dagen volgens je lf Je kan niet van je gemiddelde cyclus uitgaan omdat je eisprong later dan dag 14 was
das ook gek volgende week vrijdag de echo en volgens de vk zou ik dan 6+2 zijn.....schiet mij maar lek
Omdat jij je eerste dag van je cyclus hebt doorgegeven. Als je dan telt kom je op 6+2.... maarrrrrr dat is gebasseerd op een cyus van 28 dagen met een ei op dag 14 en dat is bij jou niet zo Volgens de telling van mijn cyclusduur zou ik bij de eerste echo ook 7+6 zijn geweest maar omdat mijn ei op dag 17 was ipv dag 14, kwam de echo op 7+3 en dat klopte precies met mijn eisprong datum Bij de echo ben jij dus 5+6 weken