Met goed apparatuur kunnen ze al een hartje zien. Die start met kloppen op 5+4 Dus gewoon naar de echo gaan zonder te hoge verwachting en dan de week er op weer als er volgende week nog geen hartje klopt
Dan kan ik ook een 3+ verwachten toch op de cb?..... en dan bedoel ik nog voor de echo .....daarna heeft het weinig nut meer
Ik zou die cb niet doen meid. Wat als hij nou 3+ niet aangeeft (omdat die test vaak meer onzekerheid brengt dan zekerheid, tis maar een indicatie), dan zit je gelijk in de stress Ik zou gewoon de echo afwachten meid!
Met goede apparatuur idd,maar ook een ervaren echoscopist in vroege zwangerschappen heb je nodig. Ga er inderdaad vanuit dat je het nog niet ziet,dan kan het alleen maar meevallen. Ik duim mee.
Ik had na de BBZ voor deze zwangerschap ook de eerste echo op 5+6. Zie foto. En er was een kloppend hartje te zien. Gyn waarschuwde van te voren wel dat het mogelijk nog niet zichtbaar zou zijn. Maar met die termijn moet een BBZ zeker uitgesloten kunnen worden. Ik ga kei hard duimen dat jij ook zo'n mooie echo gaat hebben!
Oh wat mooi!! Van harte gefeliciteerd! Ik hoop nergens op dan kan het nooit tegenvallen voor me. Ook omdat ik alleen naar de echo zal gaan (manlief heeft dan precies een nieuw project wat opgestart moet worden en kan geen vrij krijgen).
Het gaat helemaal goedkomen hoor @MelZoe en na de goede echo ga ik je eindelijk die mega graag en mega verdiende felicitatie geven
Dat komt omdat het hcg te hoog wordt dat de test het niet meer goed aankan. Daarom wordt hij dan vaak lichter. Niet proberen druk te maken meid!! Het komt goed! Nog 6 daagjes
Tis toch nog veel te vroeg om al een te hoog hcg te hebben? Hij zou toch zeker nog net zo donker moeten zijn......
Ik snap helemaal je angst, maar zwangerschapstesten zijn niet bedoeld/geschikt om het verloop van een zwangerschap aan te geven. Het enige wat ze doen is laten zien of er hcg in je lichaam zit. Ik hoop zo hard voor je dat de echo over een kleine week goed is!
Wat hierboven al gezegd wordt. En als je goed kijkt, de controlestreep is lichter op die vandaag dan die van gister . Dus als je hem al vindt "aflopen" is dat waarschijnlijk gewoon minder geconcentreerde urine. Ik snap je onzekerheid hoor meid. Nog even doorbikkelen! Het is bijna 1 september.
Ik snap je zorgen heek goed maar de testen zijn soms gewoon net iets anders. Jammer dat ik net alles weggegooid heb want dan had ik je kunnen laten zien dat het bij mij (eenmaal op het punt van knallers) ook zo ging.
Nee hoor zeker niet te vroeg De oploop gaat steeds sneller omdat de verdubbeling van bijv 500 hcg sneller gaat dan de verdubbeling van naar 20 hcg