Is toch ook logisch meid. Hopelijk kom je de aankomende dagen een beetje rustig door en heb je vrijdag een mooie echo waarna je echt kan gaan genieten.
Knallers flucueren nou eenmaal. En je lichaam heeft zich al twee keer bewezen dus ook nu gaan we weer voor een prachtig kind over 29 weken
Dikke knuffel meis. Weet hoe het voelt en iedereen kan goedbedoeld dingen zeggen maar dat veranderd helaas je gevoel niet. Hier kwam het pas na de geslachtsbepaling na 13 weken ondanks al veel goede echo's. En nu ik het aan iedereen vertel wordt het ook echt en hoor ik van iedereen dat ik straal. Ook al had ik op zich vrede met de miskramen en ging het goed met me, het bleek toch dieper te zitten dan ik dacht. En zelfs nu slaan de twijfel en onzekerheid soms nog toe.
Denk verkeerde topic? Volgens mij heeft melzoe nog geen kinderen (dit weet ik overigens niet zeker hoor,maar heb dat wel altijd gedacht)en als ze over 29 weken bevalt is dat te vroeg.
Dat wist ik niet...daarom had ik dat er ook bijgezet...maar hoop ook niet dat je over 29 weken al bevalt Maar ook al oma...wat een geluk meis!Probeer daar lekker van te genieten terwijl je wacht op je echo volgende week!
Midden op dag en hij werd meteen donkerder dan de controle streep... en dan heb ik toch echt niks geks gedaan. Testje gister en vandaag.....blijft bijzonder.... Foto 1 na 3 minuten gemaakt Foto 2 testje van gister en vandaag naast elkaar
nu zat ik eigenlijk alweer te bedenken dat de teststrip misschien wel verkeerd om zit....maar dat kan helemaal niet......toch???
Je Je kunt er eens eentje andersom testen? Slopen en het andere uiteinde in je urine dippen. Denk alleen dat die erg wit blijft, de kleurstof zit aan de andere kant
zal morgen eens de proef op de som nemen......iemand moet het toch eens een keer uitproberen nietwaar?
Zou ik niet doen Dat zal niet gaan werken aangezien de roze vloeistof aan de opname kant zit en niet aan het einde. Ook zit er geen doorloopstukje aan die kant. Dus als je een strip andersom gaat testen, zal de test wit blijven (ook geen controlestreep
Vandaag toch de cb gedaan..... Ik begin een beetje hoop te koesteren dat het deze keer echt gaat lukken Ik wilde hem toch even delen
Ja nog 2 nachtjes te gaan..... En ik voel me prima....behalve wat slijm verlies, nul komma nul kwaaltjes . Geen vreetbuien,geen duizelingen,geen bloedneuzen.....zou bijna gaan denken aan een klein mannetje