Sorry ben een beetje pessimistisch.... Zo vaak ellende gehad nu,dat het echt er niet in kan dat misschien echt zou kunnen blijven plakken....
Ik zie echt heel mooi oplopende testen! Je hebt ook nog niet zoveel hcg dus hij kan ook niet zo snel oplopen. Een verdubbeling van 20 naar 40 zie je minder goed dan van 50 naar 100. Sterkte met wachten.
Je kan ze zo niet vergelijken omdat action indroogt met een felle pennestreep Na hoelang is de foto gemaakt? En hij hoeft niet op te lopen nog. Tis nog geen 24 u verder. Hcg verdubbeld om de 48-72 uur Ik ben nog steeds hoopvol gestemd hoor.
De foto is gemaakt met 5 minuten... Maar als ik hem vergelijk met gisteren is hij wel lichter.... En dat in combinatie met de troebele plas van gister en de buikpijn vertrouw ik het niet.
Tja of troebel betekent net iets geconcentreerdere urine en dus meer hcg waarneembaar en dus een mini tint donkere kleur. Ik ben gewoon hoopvol hoor
Misschien was de test niet goed 3 uurtjes geslapen... 2de test gedaan zit dik verschil in... Ik ga nu 1 van de kv halen