8 dpo.....begint weer vroeg....

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MelZoe, 12 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Nee ik weet dat ik daar niets uit kan opmaken....mijn vraag was of jullie het herkenden.:oops:
    En dit is het rijtje.

Bijgevoegde bestanden:

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.064
    15.642
    113
    Nabij Utrecht
    Ja ik ken dit!
    Toen ik zwanger was van mijn eerste (17 jr geleden) moest je nog urine meenemen naar de eerste afspraak met de vk.
    Ik weet dat de mijne er ook zo uitzag en vroeg aan de assistente of dat wel goed was waarop ze zei: "ja dat hoort zo. Dat is meegeplaste afacheiding en volkomen normaal in je zwangerschap".
    Ze keek me toen heel raar aan dat ik dat niet wist.

Dus in mijn ogen ziet dit er niet vreemd uit.

MelZoe vindt dit leuk.
  3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.064
    15.642
    113
    Nabij Utrecht
    Wat nou lichter!!! Die van gisteren is het donkerst van allemaal mop!!! :D:D:D

Lenaroos en MelZoe vinden dit leuk.
  4. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Bij mij is het regelmatig zo als ik zwanger ben, vaak valt er dan een klodder afscheiding mee in t potje als je plast en dat lost gelijk op en ziet er dan troebel uit. Als ik t meteen zie tijdens het plassen giet ik m leeg en doe ik een "tweede plasje" in het potje, die is dan meestal wel helder. Maar dit kan geen kwaad! Je testen lopen iig mooi op.

MelZoe vindt dit leuk.
  5. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Helemaal mee eens!! :thumup:

MelZoe vindt dit leuk.
  6. Mi2017

Mi2017 Fanatiek lid

14 dec 2016
    2.569
    926
    113
    Ook mee eens echt de donkerste..
    Van de plas dat weet ik echt niet maar ga er maar van uit dat wat rogijuli zegt :) die weet echt een heleboel :)

MelZoe vindt dit leuk.
  7. Boebels

Boebels Bekend lid

24 jun 2016
    826
    462
    63
    Ik vind het nog mooi oplopen. Als ik jou was zou ik stoppen met testen. Herken de onzekerheid zo goed van mijn miskramen. Je maakt jezelf hartstikke gek anders. En weet je, ook goede oploop zegt niets. Van de 3 miskramen gingen 2 gewoon mooi met oploop, andere ging dag na testen al mis.
    De onzekerheid zal wel blijven nog even. Je neemt de bagage toch mee. Ik ben erg nuchter en heb nooit zoveel last ervaren van de miskramen maar merk nu dat het toch dieper zit dan verwacht. Zeker omdat hier ook nog eens veel bloedverlies is steeds.
    Hoop dat der tijd voorbij vliegt naar 1 sept en hoop dat je daarna regelmatig echo's kunt krijgen tot de 12 weken. Het moet gewoon goedkomen!!!

MelZoe vindt dit leuk.
  8. Anouk

Anouk Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.379
    836
    113
    Vrouw
    Management Assistente
    Gelderland
    Ik vind ze heel mooi oplopen hoor!!

MelZoe vindt dit leuk.
  9. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Stoppen met testen is heel moeilijk voor me...als ik niet was doorgegaan met testen had niemand me gelooft bij mijn bbz....
    De testen die ik toen deed waren zeer zeker nuttig omdat het allemaal heel erg raar liep....RoGi weet alles af van dat verhaal.
    ik test omdat het een bepaalde controle geeft voor mijzelf...
    Tuurlijk wordt je er gek en onzeker van als je een gezonde zwangerschap hebt maar ik heb alle 3 keren toch echt gelijk gehad dat er iets goed mis was.:cry:
    En nee ik wil niet zeuren of een muts zijn,wie wil dat nu wel?
    Maar ik denk dat we allemaal ergens wel een beetje hetzelfde zijn in onze drang naar grip op een bepaalde situatie;)

10. Piep2016

Piep2016 Fanatiek lid

30 apr 2016
    1.408
    952
    113
    Ben een stille meelezer en wil je ten eerste voorzichtig feliciteren, je laatste test is zeker de donkerste van allemaal dus die oploop is er.

De urine kan betekenen dat je een blaasontsteking hebt, dit kan tijdens een zwangerschap een vertekend beeld geven waardoor je dus geen last hebt met plassen maar bijv wel buikpijn, verder kan het ook zijn dat je meer afscheiding produceert, dit word tijdens het plassen 'meegespoeld' waardoor het inderdaad ook wat troebele urine kan geven.

MelZoe vindt dit leuk.
  11. Boebels

Boebels Bekend lid

24 jun 2016
    826
    462
    63

Herkenbaar hoor en zeker doen waar je je goed bij voelt. Maar hier heb je toch wel een heel mooi rijtje testen waar niks raars aan is. Hoop dat je snel wat rust kan vinden en dat het helemaal goed komt!

MelZoe vindt dit leuk.
  12. manaolana

manaolana Niet meer actief

Lieve MelZoe tot nu to stil mee gelezen. Wil je voorzichtig feliciteren en ga heel hard voor je duimen. Zelf ook een BBZ gehad en weet hoe slopend het dan de volgende keer is... als het testen jou rust geeft zou ik daar gewoon mee door gaan. Fijn dat je inmiddels een echo datum hebt om naar uit te kijken. Tot die tijd zal het even doorbijten zijn, maar zet hem op!!

MelZoe vindt dit leuk.
  13. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Ik doe mee met MvM en heb ook regelmatig die vlokken in mijn urine.
    Is afscheiding die mee komt tijdens het plassen.

Snap dat je na je geschiedenis zo onzeker bent en dat het moeilijk is om te genieten.
    Hopelijk komt dat nadat je een mooie echo hebt gehad.

Je testen zien er in ieder geval goed uit!

MelZoe vindt dit leuk.
  14. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Ben je nog terug gebeld door de vk?

15. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Ja ik krijg 1 september een echo met 6 weken en 2 dagen :)
    Dan gaan we in elk geval zien of er iets op de goede plek zit.....hartje eventueel is een extraatje zei de VK

16. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Nou ben bang dat het weer mis gaat, mijn temp gaat naar beneden en kwaaltjes nemen af.
    *wachten op wat komen gaat*

17. Boebels

Boebels Bekend lid

24 jun 2016
    826
    462
    63
    Wat een spanning weer. Bij mij zakte de temp ook flink en Namen de kwaaltjes ook af. Daarnaast bloedverlies maar nu toch echt bijna 14 weken! Was overtuigd dat t weer mis was. Hoop dat het het voor jou ook niets te betekenen heeft!!!! Dikke knuffel

MelZoe vindt dit leuk.
  18. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.064
    15.642
    113
    Nabij Utrecht
    Nee het mag niet weer misgaan hoor :(:(
    Ik duim megahard dat je temp morgen weer ern jump omhoog maakt!

MelZoe vindt dit leuk.
  19. megamutsje

megamutsje Bekend lid

14 feb 2017
    521
    166
    43
    Vrouw
    Hè bah.
    Het gaat echt niet mis hoor:eek:
    Hoop dat je temp vandaag weer oploopt
    Ben weer aan het duimen voor je

MelZoe vindt dit leuk.
  20. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik ben bang voor het ergste...
    De puistjes komen al opzetten, mijn borsten doen veel minder pijn geen steekjes meer onderin alleen buikpijn.en geen nachtzweten meer.

Deel Deze Pagina