Wanneer beginnen Ovulatietest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door AmberS, 16 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Eigen baby- en kinderkleding zaak
    Gelderland
    Hallo :)

Ik en mijn vriend hebben besloten dat we graag een kindje willen.
    Ik ben dus net sinds 2 dagen gestopt met de pil, en moet dus zometeen nog '' ongesteld worden '' ,

Wanneer kan ik het beste een ovulatie test uitvoeren?
    Als ik al 1 echte ongesteldheid heb gehad? Of mag het ook al na deze onttrekkingsbloedingen van de pil nog??

Ik heb nu zeg maar 3,5 jaar aan de pil gezeten,
    wat is jullie ervaring met snel zwanger worden, als je zolang aan de pil hebt gezeten? (ik weet dat het natuurlijk bij ieder anders is)

Groetjes!;)

2. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Nou, ik ben al vanaf maart gestopt en 'pas' deze ronde met ovu testen.
    Persoonlijk wilde ik eerst kijken wat mijn lichaam zelf deed en hoe het zat met mijn cyclus, na 8 jaar pil.
    Volgens mij kun je best na je "ongesteldheid" beginnen.
    Alleen kan je cyclus na het stoppen met de pil wel heel lang duren.

Als ik jou was, zou ik 't eerst gewoon zo proberen.. Plezier hebben, je lichaam eerst goed laten ontpillen.. en als het je dan 'te' lang gaat duren, ovu testen gebruiken.
    (Maar goed, dat is mijn mening, en daar vraag je natuurlijk helemaal niet om :D, dus 'Ja, volgens mij kun je gewoon meteen met ovu testen beginnen ;) )

3. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Eigen baby- en kinderkleding zaak
    Gelderland
    Bedankt voor je reactie!! Ik denk dat je wel gelijk hebt hoor, zeker de eerste tijd gewoon even plezier maken indd...
    Ik ga t zelf ook wel gewoon goed bij houden, ben al een keer eerder met de pil gestopt om een andere reden, werd toen ook van wat ik me kan herrinderen heel snel weer heel regelmatig ongesteld.. We gaan t zien :):)

Deel Deze Pagina