misschien een tweeling Je volgende testen gaan de komende dagen echt knallen, want deze is al goed duidelijk
Heb wel een dip gehad op dag 4 natuurlijk.. dus wellicht hele vroege innesteling? Gemiddeld is dag 7 natuurlijk en dan zou je theoretisch rond dag 10/11 een licht streepje kunnen krijgen.. dat is ook 4 dagen later.. dag 4 plus 4 is vandaag hier..? geen idee! Heb al heel veel positieve testen gehad toen we voor nr 1 gingen, ik heb toen 5 miskramen gehad en werkelijkwaar nog nooit zo vroeg iets gezien. Bij mijn zoontje testte ik op 11 dpo veeeeel lichter als dit..
Ik zal jullie op de hoogte houden komende dagen.. ben nog wel even down to earth met dit termijn en mijn verleden, maar ben blij dat jullie beamen wat we hier thuis zien
Nou ik zie ze zeker zonder te turen hoor, ik zeg voorzichtig gefeliciteerd, ik zou pas gezien je verleden met de mk na mijn nod testen? om teleurstelling te voorkomen. maar top voor 8dpo
Ik geloof het nog steeds niet Ben nu echt zoooo benieuwd naar de test van morgen ( ja, mezelf kennende test ik eerder vanavond nog even, liggen immers stapels testen te lonken ) Bedankt voor de felicitaties, ben er nog beetje nuchter onder door alles, maar het maakt het wel wat geloofwaardiger voor mezelf en ben ook retezenuwachtig ivm hele nare vorige zwangerschap en periode erna.. maar goed, dat zijn zorgen voor later eerst het nu maar eens doorstaan
Gefeliciteerd!!! Mag ik vragen wat de eerste dag van je laatste cyclus was en hoe lang je cyclus gemiddeld is? Mijn gevoel zegt dat ik ook een hele vroege ovu had, vorige zwangerschap was terugberekend de bevruchting op dag 8 van mn cyclus bij een gem van 30 dagen.