Ik zag het vanmiddag al .Maar moet nu even reageren. .. ik zeg zwanger. En die avondtest... zo duidelijk. .. ben zo blij voor jullie
Gefeliciteerd! Ik had een vraagje, is 8 dpo niet te vroeg om te testen? Vraag dit meer omdat ik dan ook geneigd ben om te gaan testen
Dat is eigenlijk veel te vroeg als je geen voorraad van 20 testen thuis hebt liggen. Maarja, Aloha is de überübertestnerd!
@Aloha getest met een Ovu-test of zwangschapstest? Zoveel testen heb ik niet in huis. Ik heb nog 1 ovu test van de kruidvat liggen. Mijn nod is 14 oktober. Voor mij niet meer zo spannend want ik voel mijn PMS. Volgende ronde beter
Nioooou deze testen gaan KNALLEN over 2 dage hahaha, gefeliciteerd. Mooie test. Had ik ook zulke testen en zie banner 3 maanden alweer
zwangerschapstesten natuurlijk, heb ze toch ook genoemd in de begin post? we zullen het meenaken fleurt
Hey Aloha, een vraagje. Welk merk testen zijn dat, die met blauwe/paarse dop. Want zie ze hier vaker voorbij komen en vind de streepjes daarop bij sommigen beter te zien dan op de 2v5 van kruidvat, ze lijken ook gevoeliger te zijn...