Beste mensen, Ik ben nieuw hier! Maar lees wel al wat langer met jullie mee... 2 dagen geleden een CB digitale test gedaan doe 'niet zwanger' zei. Zojuist een kruidvat test gedaan en...... Nu zie ik een licht streepje! Maar ik heb wat ervaren testers nodig om mij te helpen!! Volgens mij heb ik een foto toegevoegd? Jongens, is dit positief?
Neem aan binnen afleestijd? Dan: JA hij is positief.. Gefeliciteerd! Misschien CB te vroeg gedaan? Hoeveel dagen na je ei zit je?
Zeker!! Gefeliciteerd Misschien was je CB nog net te vroeg, aangezien dit nou ook nog niet echt een knaller is.. Over een aantal dagen nog eens testen en dan hoop ik voor je dat ie héél duidelijk is
13 dagen na dpo, 1 dag voor nod. Ik dacht dat ik veeeel te vroeg testte, maar had gewoon zo'n gevoel...
Oké, maar even voor de goede orde... Ik kan dus langzaam beginnen met juichen? Ohhhhh spannend... Haha
Dank jullie wel! Net nog even een 2e test gedaan en ook op deze is een duidelijke streep te zien!! BLIJ! Nog wel even spannend.. Morgen is pas m'n NOD.. Ik denk dat ik de hele dag niet naar de wc durf te gaan!