hulp nodig!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door romyatilla, 29 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    #1 romyatilla, 29 mei 2016
    Laatst bewerkt: 29 mei 2016
    dames!

Graag jullie mening hierover.

Al 2 dagen heb ik een knipperende smiley met de Clearblue (moet met ochtendurine). Nu had ik dus gister ochtend een knipperende smiley en in de avond wilde ik weer testen en toen bleek dat mijn testjes op waren.

Daarnaast doe ik ook de Action testen en daarmee heb ik nog niet een piek gehad, maar hij was gister rond 15:00 puur donker (geen piek) en in de late avond was hij weer een heel stuk lichter en vanmorgen was hij ook weer lichter dat gister avond. Kan het zijn dat het toch een soort van piek is geweest?

Wel heb ik gister avond veel last gehad van een drukkend gevoel rechts onderin mijn buik en hele lichte menstruatie krampjes en dat was toen ik vanmorgen weer wakker was weer weg. Ook had ik gistermiddag en gister avond dat rekbare slijm en dat begint nu ook weer langzaam weg te gaan.

De donor ging op vakantie dus heb ik hem vrijdag laat in de avond nog 1x laten langskomen.

x

2. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    #2 romyatilla, 29 mei 2016
    Foto verwijderd (slechte kwaliteit)

3. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    #3 romyatilla, 29 mei 2016
    Alle foto's zijn in de collage geplaatst..

Bovenste foto is vandaag. De middelste 2 zijn van gister en de onderste is van eergister.

4. Babywish2016

Babywish2016 Fanatiek lid

28 nov 2015
    3.048
    0
    0
    Nu wat ik weet over knipperende smileys is dat je in je piek terecht gekomen bent als je smiley niet meer knippert en stilstaat dan is je piek op zijn hoogste punt volgens mij.. maar ik ken alleen maar smiley en verder niet.....Maar wat betreft de action test denk ik dat je nog moet doortesten.. Hoe is het vanmorgen met je testen geweest was ie weer knipperend?

5. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    de laatste foto...

ff kijken of het zo beter gaat

op de collage zijn de onderste 3 van gister en eergister en de bovenste van vandaag.

6. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam

ze zijn helaas op!

ik heb dus een aantal dagen dat knipper ding gehad (ik had ze namelijk nog van een vorige cyclus over)

en nu wilde ik weer testen en ik zag dat ze op waren...

7. Babywish2016

Babywish2016 Fanatiek lid

28 nov 2015
    3.048
    0
    0
    mmm jammer maar ik denk aan de hand van je action testen ze zijn nog niet positief en wanneer komt je donor terug van vakantie of isie een weekend weg? Ik hoop dat je wel nog action testen hebt dan kan je nog even doortesten succes :D

8. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    action testen heb ik nog wel.

haha heeft geen zin meer, hij is 2 weken weg. ik test nu meer voor mezelf.

Ik zelf heb het even gegoogled en daar kwam ik dit tegen.

Maarja ik hoop natuurlijk gewoon dat wat er op de afbeelding staat ook voor mij geldt. ik heb alle symptomen die je meestal een paar uur voor een ei hebt en de laatste x dat ik met Clearblue testte was het een knipperende smiley. Misschien als ik wel nog een CB staafje had, had ik misschien meer duidelijkheid gekregen hahaha... Dit is de eerste keer dat ik Action gebruik hihi..

Nou op goede hoop dan maar.

Deel Deze Pagina