Bedankt lieve dames! Zo fijn dat ik het hier kan delen. Mijn man weet het nog niet, ik krijg vandaag het boekje Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt binnen. Vanmiddag eerste Hcg uitslag . Ook nog met kruidvat getest
Net HCG uitslag gekregen, tijdens het prikken was ik 3 weken en 4 dagen. De uitslag is 83 en hoger, ik heb er verder geen verstand van maar volgens mij best ok toch?
Leuk! Heb ik hier ook gegeven! Heb je het boek al binnen? Heel leuk om samen een paar bladzijdes te lezen voor je gaat slapen Dat is helemaal goed hoor! Zie de bijgevoegde afbeelding maar. Je loopt mooi op schema
@Sylva bedankt voor je reactie. Hopelijk stijgt de HCg netjes, vorige keer liep hij na het obtdekken alleen nog maar verder af. Zal ik dan vrijdag weer laten prikken? Dan zitten er 72 uur tussen?Het boekje is echt grappig!! Ik heb het net binnen gekregen!
Zou inderdaad vrijdag weer laten prikken. Dan zou je een mooie verdubbeling moeten zien. Leuk! Wanneer ga je het geven?
Ik weet nog niet wanneer ik het ga geven, we gaan maandag op vakantie een week, misschien dan. Ik durf gewoon niet zo goed , ik heb last van lage rugpijn en denk steeds oh misschien gaat het wel mis. Aan de andere kant, als het misgaat heb ik ook zn steun nodig.
Hele mooie waarde, bij E. was mijn waarde 85 bij 3w5d maar hoe kan jij zo lang zwijgen tegen je man? (ik zou het al niet zo lang stil kunnen houden, want hij leest mee op zp ). Weet hij van je positieve test van vorige ronde? Veel plezier met het boek te geven!
Dankjewel! Fijn dat jij dezelfde waarde had. Mijn man weet het van de vorige keer zeker wel, dat was elke 2 dagen naar het ziekenhuis voor bloed prikken en een echo met uiteindelijk 2 dagen lang pijn van de miskraam.
Ik kan me voorstellen gezien je eerdere miskraam dat je wilt wachten tot je de tweede HCG waarde weet, maar zou je man wel vertellen dat je zwanger bent hoor! Wat je zegt, mocht het toch misgaan dan kan je z'n steun goed gebruiken. Kan me ook niet voorstellen dat je het zolang voor jezelf kan houden Weet je man wel dat je al een keer eerder positief getest hebt? Probeer positief te blijven meid. Je waardes nu zijn hartstikke goed en je testen lopen prachtig op. Dit keer gaat het gewoon goed!
Oh we posten tegelijk Nice haha. Vergeet m'n vraag! Je kan ook het vertellen en wanneer het voor jou goed voelt pas het boekje geven. Dat deed ik hier. Op NOD kreeg hij een tasje met cadeautjes waaronder dat boek.
Je man heeft nu eigenlijk wel evenveel recht om het ook al te weten dat je terug zwanger bent. Mócht het misgaan, dan zul je dat ook aan je man moeten vertellen. Natuurlijk is het angstig, maar dit is echt een reisje die jullie samen maken! Hopelijk krijg je snel de moed om het te vertellen én het vertrouwen dat dit goed zal gaan.
Jullie hebben gelijk, ik ga het hem vertellen, het is ook gewoon een stuk bescherming naar hem toe. Hij heeft het momenteel zoo druk op zn werk en wilde hem geen extra stress bezorgen, aard van het beestje dat ik altijd wel alles alleen zal oplossen . Bedankt dames..
Moet je niet willen doen hoor, echt niet. Zo leg je juist teveel druk op jezelf. Hij vindt het vast en zeker helemaal fantastisch! Geniet er samen van! ♡
Ik zou 't hem zeker vertellen. Daar heeft ie ook recht op toch? En kan me niet voorstellen dat het stress oplevert voor een man als ie hoort dat z'n vrouw zwanger is Je hcg waarde is hartstikke mooi. Ben benieuwd naar je waarde van later deze week!
Goedemorgen dames, ik heb het hem gisterenavond verteld! Hij is heel blij en vond het boekje super! Nu samen dit avontuur weer aangaan met hopelijk een goed einde. Vandaag weer getest met action, 13 dpo