Ik zie een streepje, en ik heb werkelijk nog nooit een indroogstreepje gehad bij de kv2v5 vind dit hele goede testen! Ik zag op 9dpo een vaag streepje dus hopelijk loopt ie op!!
Heb gister avond best wat gedronken dus denk dat t morgen word want moet zo werken en dan is t niet handig
Ik dacht dat je niet ging testen? Haha. Maar deze is prachtig hoor. Zag er bij mij ook zo uit op 9dpo. Gefeliciteeerd!!!
Klopt bijna 2 jaar nu net onderzoeken achter de rug moest in juni beginnen met iui dus ben echt heel blij
Wilde net gaan reageren dan de reactie hierboven dat het iets zou kunnen niet waar is. Ik testte 9 dpo positief (en dam van ruimste uit gegaan kon ook 8 dpo zijn) dus dit kan zeker wel. Ik heb de innesteling gevoeld op 4 en 5 en 7 dpo. Ik wist het. Ik wil je van harte feliciteren nu hopen dat het een plakker js en blijft zitten komende dagen. Spannend is dat he. Ik weet wat wachten is dus gun het je enorm Xxx
Dankjewel zie dat jij ook een poos heb moeten wachten gefeliciteerd! En idd wachten duurt lang nu hopen dat t een plakker is