Hello ladies, Deze morgen getest met action test op 9 dpo. Die leek enkel helemaal in de verte iets vaag te laten zien. Omdat het met heel donkere urine was heb ik hem doordruppelt met water. Kan die dan plots positief worden als er niets is? Wat denken jullie?
ik zie een lijntje hoor ! en hij lijkt roze, ik zou er morgenvroeg of overmorgen nog eentje doen en zien of ie oploopt 😊
Zie zeker een streepje. Maar wel gek dat het lijntje pas duidelijk os geworden na water te hebben gebruikt. Zou nog een test doen. Zitten tenslotte twee van in een doosje.
Ooh ok... dan is het helaas een valse streep. Ik duim dat hij de komende dagen direct mooi zichtbaar wordt binnen de aangegeven tijd
Ik denk ook dat het een valse streep is,die heb ik zelf ook gehad als action al was opgedroogd en erna water erin gedaan had. Hoop over een paar dagen een duidelijke streep.
Idd niet hetzelfde als de vorige getest waarin je water gedruppeld had... Maar zie je zelf niets op de test, lijkt alsof ik een soort van witte streep zie, of heel licht wat kleur naast die witte streep...
Het zijn precies de randjes van de test die wat kleuren en daardoor lijk ik ook iets te zien, maar zeker niets duidelijk. Ik had een positieve ovulatietest op 7 januari. Ik bereid met alleszins mentaal voor op m'n regels...