Hallo dames ik wou eigenlijk geen apart topic voor dit starten maar ik ben gewoon een beetje in paniek aan het raken. Heb de 17e een tp gehad van een 5-daagse cryo. Paar uur geleden na het toiletbezoek had ik zeer licht roze waterige afscheiding op het toilet papier..(klein beetje) Het leek zegmaar een beetje op licht roze water. Het is nu ook weer weg. Ik gebruik utrogestan en Progynova. Ik heb zelf heb het gevoel dat het door de utro komt misschien? Had het vorige keer ook maar toen had ik ook bruin afscheiding en menstruatie krampen.. was toen 13 dpo. 14e werd ik ongesteld. Het is nu pas 8 dpo en het is echt wel vroeg voor een ongesteldheid.(moet het rond de 26e worden) Heb nu ok geen bruin of menstruatie krampen. Maar doordat t vorige keer ok zoiets was ben ik nu bang. Iemand hier ervaring mee? Iemand enig idee wat dit kan zijn? Dankjewel alvast ❤️
Gebruik je een inbrenghuls om de Utro in te brengen? Het kan dat er een vaatje springt bij t inbrengen dat t daardoor een beetje bloed. Alles is beter door bloed nu Het kan ook een innestelingsbloeding zijn, ik zou me nog geen zorgen maken! Wanneer mag of ga je je 1e testje wagen?
Hey bedankt voor t reageren Nee gebruik geen inbrenghuls. Wist niet eens dat die er waren haha wel handig. Soms ben k bang dat ik ze misschien niet diep genoeg inbreng ofzo. Weet niet of t van een vaatje is. Zou goed kunnen... Heb dit verder nooit. Innestelingsbloeding zou natuurlijk geweldig zijn. Maar het is zo gelijk aan de vorige mislukte keer dat ik daar gewoon niet te veel op wil hopen. Dankje wel voor t mee denken uhmm nouja ik dacht zelf aan 14 dpo. Maar weet niet of ik dat haal als dit een slecht teken is. Mocht dit bloeden toch doorgaan dan wsl 10 of 11. Van het ziekenhuis mag t pas overdreven laat .. de 30e pas. Daar wacht ik niet op haha.
Ik wachtte zelf ook nooit op de testdatum van t zkh haha ik begon altijd vanaf 10 dpo te testen Ik ga duimen voor je meid dat t een goed teken is! (Kan ook door de Utrechtse zelf komen dat je met inbrengen toch ergens langs gaat).
Dankjewel dat is lief ja precies je hebt me wel gerust gesteld. Zie dat jij zwanger bent en een kloppend hartje gezien hebt. Wat mooi!! Geniet van je zwangerschap.❤️
Dat is fijn om te horen dat je geruster bent En dank je wel, genieten kan ik denk ik pas na de 13 weken echo, ik durf t nog niet zo goed Oh en ik zie nu dat mijn telefoon iets heel anders maakt van t woord utro als ik t niet zelf aanpas
Haha dat dacht ik al. Ik maakte er al utro van haha Oke dat snap ik. Ik hoop dan dat je iig snel kunt genieten.