Klopt helemaal Roln! Wil het gewoon heel graag (lang op mijn man moeten wachten die lange tijd geen tweede wilde en dan eindelijk zwanger en erachter komen dat het een mola is).. Dus wil nu eigenlijk niet meer wachten! Maar ja moeder natuur is de baas he
Test over 2 dagen weer. Dit had ik precies ook en het werd donkerder elke 2 dagen. Hoeveel dagen van nod? Dn wanneer komt normaal je menstruatie? Xx
Ik heb altijd een lf van 12 dagen dus zou nu 5 dagen voor nod zitten.. Had jij ook zo'n test op 8 dpo?
Ik had idd ook rond die tijd lichte streepje.. 1 dag voor mijn menstruatie had ik getest en de test was donkerder geworden. Zolang de test oploopt als het steeds donkerder wordt heb je zeker nog hoop❤ Bij werd het donkerder en morgen test ik ook ben dan officieel 1 dag overtijd.
Oke dan ga ik morgen weer testen, sla ik vandaag even over. Nog steeds veeels te vroeg, maar dan zou hij toch al wel donkerder moeten zijn? Heb altijd een lf van 12 dagen, dus morgen zit ik dan 3 dagen voor nod. Dan moet je wel iets zien toch?
Jaa je zou misschien zeker iets kunnen zien maar wees niet snel getreurt want je kan ook pas op je ongestelddag dik positief testen. Want ik heb ook niet echt een knal test op mijn nod gehad Met met vorige zoon teste ik wel 5 dagen eerder licht positief. Elke zwangerschap is anders en ligt eraan hoeveel hcg je lichaam maakt en dat is echt verschillend bij ander. Ben super benieuwd hou me op de hoogte. Wat ik ook merkte als ik grote plas moet doen in de ochtend dat er weinig hcg is vooral in ochtend dus wat ik doe is eerste plas na ontbijt dan is het weiniger en meer geconcentreerd. Als je niet kan wachten kan je wel testen vandaag miss zie je toch dat de test donkerder wordt. Blijf wel bij action test aangezien elke test verschillend zijn als je natuurlijk wilt zien dat het oploopt 😘
Ik denk dat ik echt ga wachten tot morgen.. Maar nu laat je me toch twijfelen haha! Ja ik ben ook geen ochtendtester.. Ik test altijd beter in de middag.. Bij mijn vorige zwangerschap had ik op 11 dpo een mooi streepje (wel licht maar wel duidelijk zichtbaar), maar ben nu pas 9 dpo he...
Hahahaha hou het dan op morgen misschien kun je veel beter zien als het donkerder is geworden. 9 dagen is zeker nog vroeg meid! Test beter morgen.. Spannend hoor! Hier heb ik een positieve test😍❤
Ik wacht inderdaad tot morgen.. Jaaa super spannend! Wat fijn een positieve test bij jou! Hoeveel dpo ben je nu?
He evelien, Ik lijk wel wat vaags te zien , maar ik snap dat je er van baalt dat het niet beter zichtbaar wordt. Ik duim alsnog voor je meid, hoop echt voor je dat je snel een positieve test in handen mag hebben. Is het niet nu, dan is het heel snel!
Ik zie inderdaad ook iets vaags, maar zou voornamelijk bij actiontest houden aangezien die wel licht positief gaf. Elke zwangerschapstesten zijn natuurlijk anders. Als je bij eenzelfde blijft zul je ook zien dat het oploopt of afneemt. Hopelijk misschien morgen of overmorgen betere test in handen meid! Xx