Dan heb ik toch een beetje hoop voor je . Bij mij hebben de gewone nog nooit een streep gegeven als er niks was. Maar dan hoop ik wel dat ze oplopen.
Helaas.. negatieve test.. ook flinke temp daling dus vandaag of morgen ongesteld op naar de volgende ronde
Ooh super balen evelien! Jeetje ik ging helemaal met je mee en hoopte dat het raak zal zijn! Hopelijk de volgende maand is het gelijk raak! En om meer teleurstellingen te verkomen zal ik voortaan testen wanneer je nod is of overtijd bent, zo wordt he niet 2x teleurgesteld. Ik weet het, het is moeilijk ik kan het ook niet soms volhouden. Op naar de volgende ronde en nieuwe kans die raak mag zijn💪🏼
Idd heel jammer maar als ik heel eerlijk ben zag ik ook niks op je testen. Met goede moed op naar de volgende ronde!
Met goede moed inderdaad weer verder Ik ga nu ook niet meer voor 12 dpo testen.. heb altijd een LF van 12 (al was ie nu ineens 10? ) en mn temperatuur zakt altijd een of twee dagen van tevoren als ik niet zwanger ben dus hoef eigenlijk niet eens te testen als mijn temp hoog blijft haha