Spannend. Zie het ook. Wacht een paar dagen en test opnieuw. Ben het met Jinxx eens.... maar snap je testdrang
Thanks meiden voor jullie reactie! Ik test zo vroeg omdat ik gewoon heel nieuwsgierig ben . Lief jullie bezorgdheid! Mijn LF is max 11 dagen, dus ik zit bijna aan mijn NOD.
Ik had met die hele gevoelige test ook een heel licht streepje op 9dpo. Smiddags een kruitvat 2v5 gedaan maar die was al een stuk duidelijker. gewoon met een paar daagjes weer testen en kijken of het streepje mooi is opgelopen 😄
Net een action test gedaan, streep is hetzelfde als gisteravond. Drogen wel langzaam op zeg, jullie ook ervaring mee? Ik ga straks even kv testen halen, als daar ook een streepje op komt ga ik het misschien een beetje geloven...
Jep het lijkt alsof die van de action pas later op gang komen! Dit zijn de mijne van de KV: Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina En dit is die van de Action: Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Zit inderdaad verschil in!
Naar myn ervaring is action niet zo gevoelig als kv 2v5. Best een kv doen dan kan je vergelijken! Voorzichtig proficiat!!! Trouwens is het kruidvat zondag open bij jullie?
Dan zou de kv zeker positief moeten zijn, ben benieuwd!! Dankjewel! Ben nog wel heeeeeel voorzichtig hoor, wil eerst een duidelijke test zien ☺️. Inmiddels ben ik er wel van overtuigd dat er wat gaande is, nu nog duimen dat het goed gaat! Een dorp verderop zit een kv die elke zondag open is, ideaal 😃
Action testen doen er idd langer over en zijn (in ieder geval hier) niet zo gevoelig als die van de kv.
Ik zie de streepjes en zie ook dat de bovenste ietsje donkerder is, maar inderdaad echt minimaal. Spannend hoor.. Gauw naar de kruidvat! Ik duim voor je!
Dankjewel!! Ik dacht eerst dat hij net zo donker was, maar zit ook niet veel tijd tussen natuurlijk. Gisteravond om 11 uur de onderste gedaan en vanochtend half 7 de bovenste 😁. Ik moet nog even op mijn man wachten, die heeft de auto mee
Hij lijkt ook net zo donker, alleen is het balkje "beter gevuld" lijkt het op mijn telefoon. (Hoe leg je dat uit? ) En man de auto mee? Waarom doet hij dat nou? Nou, succes met het wachten en ik hou het hier in de gaten.. Spannend hoor! Hoop zo dat de test van kruidvat een mooie-hier-twijfelt-niemand-meer-aan-streep laat zien..
Wat lief van je! Ik hoop het ook, deze streepjes zijn zo irritant haha. Ik vertrouw de kv testen ook wat meer. Ik snap wat je bedoelt trouwens Haha ja mijn man is werken.... Wie werkt er nou op zondag haha. Als ik hem heb gedaan zal ik hem meteen plaatsen!