Zusje84, jeetje wat naar zeg.... Je krijgt dan toch hoop he? Gelukkig heb ik wel een positieve kv test, maar het lijkt me enorm frustrerend!!!
Wat een lieve berichtjes allemaal!! Dank jullie wel!! Het is langzaam tot ons doorgedrongen, wat een groot wonder is het toch!! Zo dankbaar dat we dit nogmaals mee mogen maken! ❤️
Hoi noa2, Ik kon je niet terug vinden op het topic zwangerschapstesten en ovulatietesten dus vandaar even zo! Maar dit is op dit moment mijn test! Hij is duidelijk opgelopen!
Wat lief dat je me even hebt opgezocht! Hij loopt mooi op zeg, van harte gefeliciteerd!!!! Heb je ook een kv test gedaan? Die zal vast super duidelijk zijn!
Nee nig niet! Ga er zaterdag eentje halen als alles goed blijft gaan en die doe ik dan zondag! Hoe gaat het bij jou??
Spannend!! Knap dat je zo lang kan wachten . Ik duim!!! Hier alles goed, wel super moe en vlag vaan misselijkheid.... hoort erbij!
Hoi noa2.... dit is mijn test van vandaag ik had hem eigenlijk iets donkerder verwacht en ben nu ook lichtelijk bang dat het mis gaat ...... wil je even meekijken ?
He balen zeg.... Je hoopt dan gewoon op een super duidelijke test he! Is hij al helemaal opgedroogd? Hier duurde het ook lang voordat ze helemaal verkleurd waren. Hoe ver zit je nu voor nod?
Morgen zit ik op 14 dpo .... en hij is wel te zien alleen had duidelijker gehoopt maar vorige zwangerschap kreeg ik ook geen knal streep